Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 V6 2.8 startin korjaus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 V6 2.8 startin korjaus

    Miten onnistuu startin irroitus ja korjaus autotallissa, näyttää olevan tosi hankalassa paikassa? Voiko vain hiilet vaihtaa vai meneekö uusiin koko startti?

    #2
    Minä vaihtaisin suoraan koko startin. Vanhasta saa vaihto-osana hyvitystä.

    Comment


    • #3
      Onko startti varmasti viallinen, mikä oire? Alakautta onnistuu startin irrotus.
      V6:den startti on vaikea korjata itse eli vaihtostartti tilalle, kuten Anton sanoi.

      Comment


      • #4
        Vika todettu Laakkosella, mutta startin vaihtohinta niin suolainen että ajattelin vaihtaa/korjata itse. Vika ilmaantui kun ilmat viilentyi, eli ei vaan starttaa vaikka akku kunnossa ja kun virta-avainta kääntää kaikki tomii normaalisti paitsi starttiasennossa ei tapahdu mitään. Virtalukon pohjassa eikä immobilaiserissa myöskään ei ole vikaa.
        Onko vielä vinkkejä mistä tuon vaihtostartin saisi sopivasti?

        Comment


        • #5
          "Vika ilmaantui kun ilmat viilentyi"

          Ettei olis johdoissa se vika, liitokset löystyneet kelien viilenemisen johdosta?

          Comment


            #6
            ♠Kyllä kannattaa maadoitukset kopasta ja virtaliitännät startinpäästä. Solenoidin 50 ja päävirtakaapelin mutteri. Ja tietysti akunnavat.

            Comment


            • #7
              Akun kaapelit tarkastettu ja lisätty lisämaadoitus moottorille suoraan akulta, ei auttanut.
              Solenoidin liitäntää ei vielä tarkastettu, kiitti vinkeistä.

              Comment


              • #8
                Ilmeisesti autossa manuaalivaihteisto. Vaatiiko se käynnistettäessä jarrun painamista tai vaihteen olemista pakilla automaatin tapaan , ainakin jenkkimalleissa näitä vaatimuksia kyntentäkaavion mukaan olisi, jos näin , tarkista syttyykö peruutus/jarruvalot.

                Comment

                Working...
                X