missä olis mahdollinen vika tulpat on uudet käy vaan 7 pytyllä 2 pytty pimeenä olisko mahdollisesti jopa venttiilivika. kokeilin jo toista tulpan hattuakin mutta ne on kunnossa. oon käyttänyt 95okt bensaa olisko syy siinä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a8 cat valo vilkkuu
Collapse
X
-
Samanlainen se on kuin 1.8T:ssä, tietääkseni.
Tulpanhattuna pidän sitä kumituttia (tulppaan), joka on irroitettavissa itse puolasta, joka taas on ko. kumitutin toisessa päässä.
Sytkävahvistimet siellä pesunestesäiliön lähellä. Yleinen vikakohde tämäkin, kuten 1.8T:ssä. Näitäkin voi vaihdella keskenään ja tutkia josko vikakohde vaihtuisi. Muistelin vain, jotta tulisi parille pytylle samasta kohteesta kipuna, joten yksi pytty pimeänä vika voisi olla muualla. Any way kannattanee kokeilla kun ei maksa mitään ja helppoa.
Comment
-
ABZ eli yleisin 4,2L A8-koneessa tulpanhattu on sama kuin puola eli joka tulpalla on oma. Älkää A4-mopomiehet sekoittako varttilohkoja isojen poikien koneisiin...;-D
Lue vikakoodit. Ei edes kannata arvailla ennen sitä.
Comment
-
Kyllä A4:ssa ihan samalla tavalla nuo puolat on kun ABZ:ssa jos suorasytkiä ovat?
Jos vain 1 pytty on pimeänä niin jokin sen osista varmasti on viallinen.
Cat-valo vilkkuu aina kun kone(ecu) jotain vikaa havaittee.
Mulla se vilkku siitä kun toinen lambda kuoli. Sillon puolet pytyistä sekoili.
Comment
-
"ABZ eli yleisin 4,2L A8-koneessa tulpanhattu on sama kuin puola eli joka tulpalla on oma. "
Edelleen kyllä väitän, että tarkasti ottaen puola ei ole suoraan tulpassa kiinni, vaikka jokaisella on omansa. Itse tulpanhattukin voi olla viallinen/kontaktihäiriö.
"Älkää A4-mopomiehet sekoittako varttilohkoja isojen poikien koneisiin...;-D"
Luullakseni 1.8T moposta saa enemmän tehoa irti kuin isojen poikien koneista kun puhutaan reilusti alle 10ke virityksistä. :c
"Lue vikakoodit. Ei edes kannata arvailla ennen sitä."
Vikakoodi luultavasti: misfireä, jos yksi pytty pimeä. Todennäköisesti se ei ilmoita: viallinen puola, tulpanhattu, sytysvahvistin, tulppa, ecu, venttiili, ajoitus... tmv. Kannattaa toki lukea koska se on helppoa ja saattaahan sieltä jotain järkevää löytyäkin.
Comment
Comment