Tervehdys,
kesken ajon auto sammui, kun vaihdoin 3. vaihteelta neloselle, eli kun laitoin kytkimen pohjaan ja nostin kaasupolkimen ylös. Sammuessa alkoi akun latauksen merkkivalo palamaan, tosin en muista pitääkö sen palaakin kun on virrat päällä ja auto sammuneena.
Sammumisen jälkeen ei ole enää käynnistynyt, startti pyörii kyllä ja polttaa putkessa (eli pakoputkessa 'pötsähtelee'), ja kone pari kertaa yrittää käydä, ikäänkuin kävisi hetken aikaa yhdellä pytyllä. Kun virrat laittaa päälle, lämpötilan merkkivalo ja yleinen (!) -valo vilkkuu, tätäkään en muista pitikö näiden vilkkua.
Vaikuttaisi sytytyspuolen ongelmalta? Auton sain hinautettua pihaan, seuraavaksi varmaan korjaamolle. Sanoisikohan VAG-COM mitään tällaisessa tilanteessa, jos löytäisin jonkun kellä moinen softa on (Lpr)?
Auto siis Audi A6 -96, 2.0 litrainen ja 8V.
kesken ajon auto sammui, kun vaihdoin 3. vaihteelta neloselle, eli kun laitoin kytkimen pohjaan ja nostin kaasupolkimen ylös. Sammuessa alkoi akun latauksen merkkivalo palamaan, tosin en muista pitääkö sen palaakin kun on virrat päällä ja auto sammuneena.
Sammumisen jälkeen ei ole enää käynnistynyt, startti pyörii kyllä ja polttaa putkessa (eli pakoputkessa 'pötsähtelee'), ja kone pari kertaa yrittää käydä, ikäänkuin kävisi hetken aikaa yhdellä pytyllä. Kun virrat laittaa päälle, lämpötilan merkkivalo ja yleinen (!) -valo vilkkuu, tätäkään en muista pitikö näiden vilkkua.
Vaikuttaisi sytytyspuolen ongelmalta? Auton sain hinautettua pihaan, seuraavaksi varmaan korjaamolle. Sanoisikohan VAG-COM mitään tällaisessa tilanteessa, jos löytäisin jonkun kellä moinen softa on (Lpr)?
Auto siis Audi A6 -96, 2.0 litrainen ja 8V.
Comment