Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huoltoilmoitus, A4 -98

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Huoltoilmoitus, A4 -98

    Tyhmä kysymys, mutta nollautuuko huolto ilmoituksen laskuri jos käyttää akun kenkiä irtaallaan, eli virtoja poissa?
    A4 ja -98.

  • #2
    Ei nollaudu.

    Comment


    • #3
      Ohjekirjasta löytyy ohjeet miten mittariston nappuloista saa sen nollattua.

      Comment


        #4
        Muistaakseni ohjekirjassa tiedettin kertoa, että tuo nollaus on tehtävä huollossa.
        Kiinnosti vain että meneekö muisti jos käyttää virrattomana.
        Kiitos vastauksista.

        Comment


          #5
          Kyllä tuon ikäisessä jo kait pitäisi saada mittariston nappuloista nollattua, itsellä vanhempi on -96 ja siinä pitää vielä VAG-COMilla nollata.

          Comment


          • #6
            koska longlife tuli B5:een, faceliftissä vasta?

            Comment


            • #7
              jep, faceliftissä.

              Comment


              • #8
                Taitaa mennä näin:

                Nopeusmittarin puoleinen nappi pohjaan ja virrat päälle. Mittaristoon tulee lukemaan OIL. Painamalla nappia uudestaan, voi OILin vaihtaa INSPiksi. Ilmoitus nollataan (kumpikin erikseen) vetämällä kierrosmittarin puoleisesta napista.

                Comment


                  #9
                  Pitää panna korvantaakse.
                  On sellainen muistikuva, että -98 on ensimmäinen jonka voi nollata ite nappuloista. Voin olla väärässä.

                  Comment


                  • #10
                    Oma ent. urA4 joka oli -98 vuosimallia, oli nollattavissa. Muistan myös että ne, joilla oli aikaisempi eivät saaneet
                    nollattua. Saatan muistaa väärin myös.

                    Comment


                    • #11
                      Mahtaako ihan ensimmäisissä 98:issa olla vielä vanhan mallinen mittaristo (jossa ei nollaus onnistu)? Ainakin W-060000 jälkeen on joku muutos mittaristoissa. 97 on vielä samannäköistä tiheämpää asteikkoa kuin aivan ensimmäisaissä B5:issa. Uudemmissa pre-facelifteissähän on harvemmat asteikot ja nopeusmittari 90:n kohdalla muuttuvalla jaolla.

                      Comment


                      • #12
                        Muistaakseni ross-techin sivuilla lukee juuri tuossa -98 menevän se raja, eli pre-98 heidän mukaan onnistuu vain johdon nokassa.
                        Sisusta ja sähköt-osastolta löytyy siitä muistaakseni kirjoittelua.

                        Comment

                        Working...
                        X