Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AEB päästi höyryt ilmoille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    AEB päästi höyryt ilmoille

    Niin tänään kävi sitten seemoinen kivempi episodi.

    Joku lamppu alkoi yhtäkkiä vilkkumaan kojetaulussa. No, sehän oli moottorinlämpölamppu, lämmöt ~115 astetta, äkkiä auto pysäkkiin, ja etupelti ylös. Jaahas, täällähän kuplii! Alavesi ja ylävesiletkut periaatteessa kylmät! Puoli kilsaa oli korjaamolle, joten ajoin sinne, huomenna saa kuulla missä vika on. Termarin vaihdoin parisen viikkoa sitten (alkuperäinen), mutta kai se vika on kuitenkin siinä.

    Saa nähdä onko yläpään tiiviste ottanut itseensä, vai miten kinkkisiä nämä koneet nykyään ovat?

    #2
    Olihan siellä kunnon jäähdytinnesteet? Tuli vaan mieleen jos ne letkut oli jäässä?

    Comment


      #3
      Vesipumpusta siiva irti. Tyyppivika. Mikäli ees lähellä jakohihnan vaihtoa, teetä se samalla. Menee samalla työllä.

      Comment


        #4
        Siiva irti? Eli mikä?

        Comment


          #5
          Siis vesipumpun vesipyörä luistaa akselillaan. Pumppu vaihtoon.

          Comment


            #6
            PRKL! Paljonko maksaa pumppu?

            Comment


              #7
              Vastaan itse itselleni.

              Soitin korjaamolle. 40 ? maksaa pumppu, pumppu oli jo lähes valmiiksi vaihdettu, eikä jakopäähän tarvittu koskea. Pajan mukaan samanlaisia vikoja on ollut myös volvoissa ja bemareissa.

              Comment


                #8
                Paljon näitä on tullut A4-Bensoissa vastaan.
                Yleisesti tapahtuu jonkun "luukuttelun / punaviivailun" jälkeisenä aamuna.

                Onko kukaan kuullut Dieseleiden vesipumppujen vikaantumisesta? Vai eikö Dieseleissä kierroksia riittävästi?

                Comment

                Working...
                X