Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 etupyöränlaakeri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 b5 etupyöränlaakeri

    Tervehdys! Mitenkäs mahtaa olla sopivatko a4 laakerit ässään niin kuin taakse epäilen että eivät, mutta mitenkäs a6 2,7bit? olis laakerin vaihto tulossa mutta ei millään raaskisi marmorille mennä kun suolasiahan noi ovat siellä...

  • #2
    Taitaapi olla isompi 82mm laakeri biturbossa kun a4:ssa on 75mm.

    Comment


    • #3
      Löytyy a4:stä myös 82mm esim 1.8t 132kw, kuten myös kutos koneisissa.

      Comment


      • #4
        Onkos tietoo onko a6 biturbossa kumpanen... Epäilisin kuitenkin etta vois olla samat osat a6 ku s4 koska samalla moottorilla. Luulis ainakin vag-konsernille olevan halvempaa tehdä samoilla osilla

        Comment


          #5
          Vahvasti epäilen että isompi laakeri. Ei ole nyt ETKA käsillä.

          Comment


            #6
            a6 2.7t olkavarsiin ostin laakerit ja asennutin ne sitten s4 olkavarsiin. (ilmeisesti maa nieli a6 olkavarsien myyjän)

            Comment


            • #7
              joo siis kaikki tukivarret pitäisi olla samoja S4/a6 ainakin edessä jarrut ovat eroavat siitä syystä syelenkin..

              Comment


              • #8
                Pari välimerkkiä kiitos =)

                Comment


                  #9
                  Ei ole kaikki tukivarret samoja. Etummainen alatukivarsi voi olla erilainen pallonivelen kartion osalta.

                  Comment


                  • #10
                    Pahoittelen suomen kielen kirjoitus virheitäni, jos ne joitakin ihmisiä niin häiritsevät. Eikö kirjoituksissa ole pää asia, että niistä ymmärretään mitä tarkoitetaan? Eikä esimerkiksi se, että on pisteet ja pilkut olemassa/oikeilla paikoilla... No mutta se siitä eikä ketään vedä herneitä nenään. =)

                    Ja okkimille ainakin etka antaa samalla varaosanumerolla molempiin a6 ja S4 malleihin samat varaosat, mutta kaikki on mahdollista tietenkin. Varauksella tässä ollaan kuitenki osia tilaamassa, mutta ovat vaan marmorilla sen verran hintavia ettei kiitos. Esimerkkinä tuo etualatukivarsi marmorilla 189e. Paikallisessa varaosapuulaakissa 99e. Jos tuokin osa kestää yli puolet alkuperäisen ajasta on se voittoa jo.

                    Comment


                      #11
                      Välimerkit helpottavat lukemista ja ymmärtämistä. Muutkin saavat ilman muutamaa lukukertaa ajatuksesta selvän ;)

                      Comment


                        #12
                        Olen ihan itse todennut ettei A6 tukivarret sopineet ässän tolppiin. Tietysti jos osanumero on sama, niin sitten ne sopii. Kutoseenkin saa varmaan montaa erilaista tukivartta, joku niistä voi olla sama ässän kanssa.

                        Comment


                        • #13
                          Epäilitkö okkim että tuossa 1.8t 132kw:ssa ei ole vahvempaa laakeria?

                          Olen vaihdattanut kertaalleen kaikki pyörän laakerit omaan ja kuukausi sitten uudestaan toisen laakerin eteen.
                          Edessä ainakin minun autossa on 82mm ja etkaa antaa myös sille 82mm.

                          Comment


                            #14
                            En epäillyt. Muistan joskus katsoneeni että 1.8t:ssa on pienet laakerit, mutten muista minkä tehoinen se oli.

                            Comment


                            • #15
                              Juu pienempi 110kw:ssa 1.8t:ssa on se pienempi laakeri, ainakin b5 kohdalla.

                              Comment


                              • #16
                                Kiitos kaikille vastaajille laakerit ostettu ja toimivat oli 82mm..

                                Comment

                                Working...
                                X