Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Spidan nivelillä kusetetaan asiakasta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Spidan nivelillä kusetetaan asiakasta

Yhden asennuksen ja ostetun mallin (A200, C4 S4 etc. etu ulkonivel) perusteella tiedoksi, että Spidan merkkisissä nivelissä huijataan asiakasta. Ainakin tässä tapauksessa.

Kyseessä on GKN konsernin Spidan merkkinen vetonivel. Sama konserni valmistaa niveliä seuraavilla tuotenimillä: Uni-Cardan, Spidan, Löbro , EKG. Kusettavat asiakasta sillä, että pakataan Löbron nivel aurinkoisempaan Spidanin pahvilaatikkoon ja nostetaan hintaa todella reilusti. Paketin sisältä löytyi Löbron osa , jossa on Löbron numerot kaiverrettuna.

Avatkaa Spitonit paketti ennen ostamista, tarkistakaa sisältö tai pyytäkää se Löbron hinnalla, jos kusetusta ilmenee.

Spidan boikottiin ja ostakaa Löbroa sen sijaan.

Laadultaan hyvä toki, mutta ei asiakkaita saa kusettaa.

http://www.gknservice.com/gkn-ids/js.../catalogue.jsp

http://www.gknplc.com/

http://www.gknservice.de/PCP/e/pcp_home_e.html

Spidanit on oikeasti Suomalaisittain spit[COLOR=Red]on[/COLOR]it !

PS.
    Vetonivelet kuluvat kilsojen myötä yllättävän paljon. Väljän tuntee irroitetussa vetoakselissa heti.
    Viimeksi muokannut Tommy200rs; 25.10.2008, 09:56.

No mitäs kusetusta tuo on. Merkkiliikkeessä sama osa laitetaan VAG:n pahvilaatikkoon ja laitetaan tuplahinta. Turha siinä on alkaa itkemään, että "joo tarvikeliikkeestä tuon saa puoleen hintaan, teidänkin on myytävä se sillä hinnalla".

Comment

Spidanin kumi on mielestäni asiallisempi kuin löbro. Taitaa olla myös kalliimpi.

Comment

Tuo on sitä ns. bisnestä. Mutta kanaattaa pitää silmät auki. Moni muukin merkki kikkailee samoin.

Ite olen Löbräkkeeseen luottanut aina, mitä noita osia olen toisille tai itselle vaihtanut.

Comment

Puhuttiin ns. tarvikkeina myytävistä varaosista, joten ei verrata VAG - brandattyyn tavaraan.

Comment

Eikai se ole kusetusta,aurinkoiset laatikot vaan on kalliimpia kuin ei-aurinkoiset? Ei kannata ostaa aina sitä ensimmäistä mitä tarjotaan. Ei ole tyhmä se joka pyytää vaan....

Comment

No ei tuosta oikein jälleenmyyjää voi syyttää. Johan siinä joutuu outoon valoon jos rupeaa liikkeen tiskillä rähisemään asiasta johon kauppa itse ei voi vaikuttaa - mutta itse tilaushetkellä voi. :-/

364 tkm ajetut oem-löbröt reilu kuukausi sitten purin, yhden neljästä uusin, kolme neljästä välystä ei juuri erottanut uudesta (erotti kuitenkin muttei ollut klappia). Löbröt on hyviä niveliä. :-D

Comment

Hyvähän se on että tämmösistä joku jaksaa ilmottaa jos saman osan saa halvemmalla. Ei ole mun mielestä mitään itkemistä.

Comment

Tarkoitin itkemisellä sitä, että turha siinä tiskillä on koittaa tingata. Osat tulee siinä paketissa kun tulee ja maksaa mitä maksaa. Jälleenmyyjä ei sille mitään mahda.

Comment

Ylensä kyllä vaihdetaan numeroita tai edes merkkiä osassa, jos myydään toisen Brändin alla.
                    Kustannuspaineiden alla moisesta lienee luistetta.

Onko molemmissa ko tuotemerkkien paketeissa ihan samat osat?

Myydäänhän INA:n laakereita etc vaikka kuinka monen "Valmistajan" paketeissa, vaikka ihan samoja ovat. Ja hinnatkin vaihtelee.

En tiedä kuinka laadunvalvonta näissä on mukana, mutta tuskin siellä laadullisesti lajitellaa eri laatikoihin osia linjalla.

Minä olisin valinnut kyllä Löbron Spidanin sijasta, kun jälkimmäistä en ole ennen kohdannutkaan :)

Comment

Working...
                    X