Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pakoputkistoa S6:een

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Auto on vm. 2000

    Comment


      #32
      Tyhjäkäynnin seilaaminen ja rötääminen vois johtua vaikka imupuolen vuodosta. Vikakoodien luku ei tekisi pahaa.

      Comment


        #33
        pakoputken päästä löytyi mustaa nestemmäistä tavaraa
        Noki-vettä kenties? Litra bensaa pukkaa litran vettä ulos pakorööristä palotapahtuman seurauksena.

        Comment


        • #34
          Nyt mitä kävin autolla ajamassa, hitaassa vauhdissa tapahtuu nykimistä. Mitään vikavaloa ei pala ja auto tuntuu muuten toimivan ihan normaalisti. Ilmansuodattimen kotelon kohdalta kuuluu lievää kolinaa.. Perhana kun tuolla pimeässä en oikeen nähnyt sinne tarkemmin.. voisko vesipumppu pitää sitä ääntä??
          Sitten tyhjäkäynnillä auto vähän tärisyttää, kuten myös ajaessa..

          Comment


            #35
            Mikäli vesipumppu kolisee niin jäähdytysneste todennäköisesti katoaa v.pumpun akselia pitkin kolinan tahdissa.

            Comment


              #36
              Vikavalon syttyminen ja vikakoodit on kaksi eri juttua. Tarvis nyt nähdä se auto ja iskeä piuhat kiinni. Voihan siellä olla ihan vanhanaikaista mekaanista vikaa mutta vikakoodien luku on niin helppo toimenpide että kannattaa yleensä tehdä aina.

              Comment


                #37
                Jos autossa on edelleen alkuperäiset lambdat, on niissä erittäin hyvä vapinan aiheuttaja.

                Comment


                • #38
                  Nyt selvisi jotain..
                  Yhdestä tulpasta osa oli tippunut männän päälle, ja tulppa oli luonnollisesti hajalla. Nyt jännitetään oliko ne tulpan osat ehtineet hajottaa venttiilejä..

                  Comment


                    #39
                    Aijai... Kuulostaa ikävältä.

                    Comment


                    • #40
                      Syy selvisi tulppa ja puola rikki.. Nyt taas toimii.. korjauskulut 230€ osineen..
                      Venttiilivaurioilta vältyttiin..

                      Comment


                        #41
                        Hyvä, onko AQJ vai ANK moottorikoodilla ja minkä verran rullattu?

                        Seuraavaksi saat henkisesti valmistautua kansitöihin jos ei pahveja ole vielä vaihdettu.

                        Comment


                        • #42
                          ANK moottori ja ajettu 238tkm..
                          Älä perhana, onko siinä jotain vikaa ollut noiden kansipahvien kanssa??

                          Comment


                            #43
                            AQJ padan kanssa ainakin. On kylläkin sen ikäinen auto sullakin että on hyvä todennäköisyys että ne on jo vaihdettu. En mä koita turhaan pelotella mutta jos alkaa nestettä hukkumaan niin vaihtoehtoina on joko kannentiiviste tai öljynjäähdyttimen väliputken vuoto. Molemmat suht työläitä remontteja. Muutenhan tuossa moottorissa ei ole mitään varsinaista murhetta.

                            Comment

                            Working...
                            X