Pohjustus: Kyseinen ilmiö oli jo ennen kytkinremonttia olemassa.
Poljin ylä-asennossa kun pistää jalkaterän polkimen alle ja nypäyttää, poljin
tulee itsestään muutaman sentin ylemmäs. Sitten kun painaa sitä taas alemmas, se jää normaaliin korkeuteensa. (Muistaakseni hieman jarrupoljinta alempana)
Tätä ei siis voi huomata, ellei varta vasten vedä poljinta taaksepäin.
Kytkimen toiminta on muuten kuin unelma.
Hauskinta tässä on se, että vakionopeudensäädin ei toimi, mikäli poljinta
ei ole "nostettu" tähän ylä asentoon. Liikkeen määrä on aina sama ja poljin tosiaan tulee itsestään hyvin nopeasti ylös. Ikäänkuin siinä olisi tuollainen pykälä, että vakkari ei toimi, ennenkuin kytkin nostetaan ylemmäs..
Poljin ylä-asennossa kun pistää jalkaterän polkimen alle ja nypäyttää, poljin
tulee itsestään muutaman sentin ylemmäs. Sitten kun painaa sitä taas alemmas, se jää normaaliin korkeuteensa. (Muistaakseni hieman jarrupoljinta alempana)
Tätä ei siis voi huomata, ellei varta vasten vedä poljinta taaksepäin.
Kytkimen toiminta on muuten kuin unelma.
Hauskinta tässä on se, että vakionopeudensäädin ei toimi, mikäli poljinta
ei ole "nostettu" tähän ylä asentoon. Liikkeen määrä on aina sama ja poljin tosiaan tulee itsestään hyvin nopeasti ylös. Ikäänkuin siinä olisi tuollainen pykälä, että vakkari ei toimi, ennenkuin kytkin nostetaan ylemmäs..
Comment