Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vahvempi kytkin KP vauhtipyörään?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vahvempi kytkin KP vauhtipyörään?

    Hankin tuossa kg moottorin jossa ei tullut mukana vauhtipyörää. Hallilla lojuu kp-moottorin vauhtipyörä. Käykö tuohon vauhtipyörään esim. jonkun turbodieselin asetelma, tai joku muu vahvempi? Levyn halkaisijahan on n.228 mm., asetelman pulttikehä 6x250 mm. ja vauhtipyörän upotus 24 mm. Autossa (-84 80q) on paikallaan js. Onko vauhtipyörät js/kp/kg samanlaiset? Tuo kp: n vauhtipyörähän on kyllä jumalaton murikka. Olisiko ideoita kg/ 80q laatikko yhdistelmään sopivasta kevyemmästä vaihtoehdosta? En kaipaa mitään orbitaalisen hintaisia hiilikuitu/kevlar/titaani valmisteisia hipo-race tuotteita. Mitenkäs on tuo tasapainotuksen laita? Onko akselit ja vauhtipyörät erikseen vai yhdessä painotettuja kombinaatioita?

    #2
    KG = 240 ja samanlainen murikka upotuksella.
    Uudemman sukupolven 016 vauhtipyörät sopii senkun laittaa vaan eli MC/3B on suoria upotuksettomia. Ei ehkä joka nurkalla loju moisia, mutta löytynee verraten helposti kuitenkin. KG löytynee helpommin kahvirahoilla, jos halvan haluat.

    Comment


      #3
      mulla olis ylimääräinen audi 200 20v vauhtipyörä,siinä on 240mm kytkin,kestää noin 500nm vakio kamoilla.painoa sillä noin 7,5kg.käy suoraan sun laatikkoon.

      Comment


        #4
        minkähänlaisille kierroksille tota vakio 7.5kg pyörää uskaltaa kierrättää?

        Comment


          #5
          kyllä se sen kestää, mitä 10v moottorin saa kiertämään.tasapainossa myös hyvä olla.

          Comment


            #6
            aattelin jos se olis 20vt:ssä.

            Comment


              #7
              Kyllä se siinäkin kestää sen mitä vakiolla öljypumpulla voi kierrättää.

              Comment

              Working...
              X