Moottori vuotaa öljyä vasenmanlohkon takaosassa alhaalla sijaitsevien anturien luota. Vuotoa on sen verran reippaasti että varsinkin kun jos ajossa annat reippaamin kierroksia nousee sitten pysähdyksissä savua konehuoneesta.
Yritin paikallistaa vuotoa ja ensin luulin että vuotaa virranjakajasta.
O-rengas uusittiin mutta sillä ei loppusessaan ollut merkitystä.
Vaihdelaatikon ja koneen saumassa olevasta reiästä lampulla syynäsin niin vauhtipyörä ja moottorin seinämä näyttävät kuivilta.
Toinen noista kosteista antureista (takimmainen) näyttäisi olevan vaihteistonkopassa. Lienee pyörintä nopeusanturi, mutta mikä se etummaisempi on? (näyttäisi menvän pultti läpi kun on 10 mm kanta noissa).
Nakutus anturi on näitten anturien etupuolella moottorien tuen edessä.
Vagkat.com katselin niin lienevät
ignition timing sender
black /
engine speed impulse sender
grey /
Jos linkki toimii niin
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q...75/57/2129425/
Kysymys kuuluu meneekö noista tuo ignition timing sender sitten ihan öljy tilaan saakkaa?
Yritin paikallistaa vuotoa ja ensin luulin että vuotaa virranjakajasta.
O-rengas uusittiin mutta sillä ei loppusessaan ollut merkitystä.
Vaihdelaatikon ja koneen saumassa olevasta reiästä lampulla syynäsin niin vauhtipyörä ja moottorin seinämä näyttävät kuivilta.
Toinen noista kosteista antureista (takimmainen) näyttäisi olevan vaihteistonkopassa. Lienee pyörintä nopeusanturi, mutta mikä se etummaisempi on? (näyttäisi menvän pultti läpi kun on 10 mm kanta noissa).
Nakutus anturi on näitten anturien etupuolella moottorien tuen edessä.
Vagkat.com katselin niin lienevät
ignition timing sender
black /
engine speed impulse sender
grey /
Jos linkki toimii niin
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q...75/57/2129425/
Kysymys kuuluu meneekö noista tuo ignition timing sender sitten ihan öljy tilaan saakkaa?
Comment