Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Audissa ei vetoja?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 Audissa ei vetoja?

Juu, mulla ois tommonen audi S4 -98 ja siinä ei oikein oo kaikki tehot tallella. sillä kun kiihyttää niin se lähtee vasta 5 tonnin jälkeen liikkeelle ja sit se kyllä menee ihan hyvin, mutta mistä johtuu et vasta sitte? 6 vaihteella kun ajaa ja painaa kaasun pohjaan niin joskus 3 tonnin jälkeen tuntuu kuin se nykisi silleen jännästi ja sitku kierrokset menee 5 tonniin niin vetää ihan hyvin. Toinen ahin kyllä pitää ääntä, voisko johtua siitä? suatta olla et se nykii joka vaihteella mut pienemmillä vaihteilla sitä ei tunne silleen...oisko turbot menossa vaihtoon vai mitä ois tehtävä eka?

toinen homma ois et soitin soittaa tosi kovalla eikä anna pienentää volumea jos koskee niin lopettaa soittamisen kokonaan...

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ight=S4+turbot
    Viimeksi muokannut RS2; 9.10.2008, 00:05. Perustelu: haulla löytyy..

Comment

Onko vikakoodit luettu? Ota testiksi ilmamassamittarin liitin irti ja katso vaikuttaako. Vaikka turbot vinkuukin niin ei se yleensä tuolla tavalla vaikuta tehoihin. Tai sitten ne on todella rikki ja vinkuna on erittäin kovaa (no silloin se ei kyllä vedä ollenkaan).

Ja painetestikin olisi hyvä tehdä.

Comment

Kaikki Mikon kertoma löytyy foorumilta moneen kertaan kerrottuna.

Eri aihepiirin kysymykset voi jakaa omiin osioihinsa. Tämä vihjauksena soitin ongelmaan.

Comment

Niinpä.

Tuo soitinongelma on tyyppivika noissa soittimissa, sieltä menee jonkin muistipiirin kirjoituskerrat täyteen. Saa varmaan korjattua jos pystyy ohjelmoimaan sen uusiksi. Siitäkin löytyy haulla asiaa.

Comment

Ei oo vikakoodeja luettu ku se ei vielä oo mun auto, mut ois tarkotus ostaa se ja se on ollu mulla ny viikon koeajossa. pittää kokeilla sitä ilmamassamittari jutskaa huomen aamulla...Tarkotus on kyllä ostaa uus soitin jos ostan ton auton et sit sua vakiosoitin kyytiä jonnekin romukyytiin...
            juu oon lukenu täält näit kaikkia juttuja et vikaha voi olla kyllä ihan missä vuan...

Comment

Working...
            X