Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 2.8E öljyt pihalle

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 100 2.8E öljyt pihalle

Joo eli kävi tuossa semmoinen homma kun lähdin kiihdyttämään reilusti yhdestä risteyksestä, niin huomasin että alko savua tulleen perästä reilusti. Pysäytin lähimmälle parkkipaikalle ja katoin niin oli vasemman venttiilikopan takaa nokka-akselin kohdalla korkannut semmoinen pyöreä alumiinilätkä.---> Öljyä oli pitkin konehuonetta ja pohjaa.

Osaisko joku sanoa että mistähän vois johtua että on päässyt löystymään? siinä on ympärillä O-rengas niin onkohan se vain sen O-renkaan varassa kun painamalla meni takaisin paikoilleen?

Kyllähän se taitaa olla, mutta olettaisin, että sen tulpan kiinnitys ei ole vian syy vaan väärään paikkaan kerääntyy painetta. Huohotusputkisto mahdollisesti tukossa?

Comment

Vasemmalla edestä katsoen? Yleensä katsotaan kuskin puolelta.
      Minä epäilen, että o-rengas on pettänyt kuten minulla aikoinaan.

Se on lukittu jollain mutterilla ja lattaraudalla?, joten ei ole pelkän o-renkaan varassa.

Siitä on aikaan kun vaihdoin o-renkaan, joten en muista tarkaan.

Katsomalla selviää. Peili on hyvä väline.

Comment

Kaveri epäili samaa että huohotus putket tukossa... Pittää Käyttää vielä pois ja kattoa onko siinä muuta kiinnitystä kuin se o-rengas ja samalla puhistaa letkut.

Niin ja edestä päin vasemman puolen koppa kyseessä...En muistanu että sitä ruukataan kuskinpuolelta kattua.

Comment

En usko huohotinletkujen tukkoisuutta.

Huohotinletkut maksavat sitten merkkiliikkeessä yli 100 € kappale.

Minulla oli toinen rikki ja tilasin Kalskeen Tepolta huomattavasti halvemmalla molemmat.

Kumiletkut ovat päistään eri kokoisia, joten helpommalla pääsee laittamalla alkuperäiset Tepon kautta tilaten.

Comment

Working...
          X