Mikäs on perävälitys? Olikos tuollaisessa rs4 b5 vaihdelaatikossa torseni jotenkin parempi kuin tavallisemmissa laatikoissa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
rs4 b5 perävälitys?
Collapse
X
-
En ole katsonut, mutta mulle on useaan kertaan sanottu ettei vetarin laipat ole samat, kardaanin laipoista en osaa sanoa, mutta menen tallille tänään ja yritän muistaa mittailla ne.
Minusta 2.8:ssa oli jotain 3.8x?, mutta jossakin perässä oli kuitenkin sama välitys kuin S/RS perässä.
Tällaista infoa mulle on annettu:
01H 500 040L on S/RS4 perä
01H 500 040K on joku muu perä jossa on sama välitys kuin yllä olevassa
Comment
-
Vetarin lootan pään tiivisteet oli erikokoiset joten siitä päättelin että vetareiden laipat olis eri. Kone on AGB.
Sleepy: Toi on niitä kiistanalaisia juttuja. Alkupään risoissa piti ainakin olla toi 1:4 mutta eihän tota oikein pysty todistamaan. Itsellä tuntu toi S4 loota lähtevän paikaltaan paremmin kuin takaa sutiva rs4 loota?
Comment
-
Kävin nyt mittaas nuo ja tosiaan S lootassa vetarin laippa on 108mm samoin kuin takana, 2.8 lootassa 100mm, molemmissa on kardaanin laipat 100mm, mutta laatikkoa vaihtaessasi tarviit lyhyemmän kardaanin, jos kysyit sen vuoksi?
p.s. mulle saa myydä ässän kardaanin jos jollakulla lukijalla sellainen on yli.
Comment
-
-
Täällä on jotain
http://www.elektro.com/~audi/01E/
Sitten tietysti ihan perhealbumista lähtee kehittämään taulukkoa. Siellä on pääsääntöisesti joka rattaan kohdalla välitys ja mikäli ei jossain satu olemaan, kannattaa tehdä atp-haku ko. rattaalla. Voi toisen auton kohdalla olla välitys esillä.
Comment
-
En manuaaleista tiedä, itse jatkoin 3bg passatin automaattilootan lauhdin putkea kumi putkella ja klemmareilla. Kestosta en tiedä ite ajelin sillä senkin jälkeen mut mennyt auto jo kiertoon
Comment
Comment