Nyt on Kuulemma kansi auki ja palotilassa näkyy valkoista karstaa. Ei silmillä nähtävää vuotokohtaa, joten kansi menee koeponnistukseen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 yhden pytyn misfire
Collapse
X
-
Tässäpä vielä kuvia.
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3037.JPG
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3042.JPG
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3045.JPG
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3046.JPG
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3047.JPG
http://www.elisanet.fi/amalin/S4_kansi/IMG_3048.JPG
Kylhän tuolla vettä on tainnut olla kun on männän laki noin puhdas.
Yksi 4. pytyn pakonostaja uusiksi. Vain kynnellä tuntuvia naarmuja tosin.
Comment
-
jos noisso metallipaffi niin siitä ei sitä vuotokohtaa kyllä silmällä välttämättä erota. alipaineella kun muki menee alaspäin + jäähdytysjärjestelmä on paineistettu tullee melko helpolla palotilaan vesisumua.
mukin sävy kyllä antaa osviittaa vedestä palotilassa, siitä ei pääse yli.
Comment
-
Eipä näytä kovin harvinaiselta tuo kannen halkeaminen. Sata tonnia ajetussa varaosakannessa oli melkein samassakohtaa halkeama. Todettiin koeponnistuksessa. Onneks pyysin koeponnistuksen ennen nippuun laittamista.
Sit vielä kolmas kansi koneistamoon koeponnistettavaks. Toivottavasti ei oo sekin halki.
Luultavasta nämä on monesti halki, mutta mulla vaan oli halkeama edennyt jäähdytysnestekanaviin asti ja vuoti sylinteriin.
Comment
-
Vein tänään seuraavan varaosakannen koneistamoon. Toivottavasti ei oo sekin halki. Juttelin siinä koneistamon tyyppien kanssa, niin oli se toinenkin varoaosakansi halki vesitilaan asti, mutta jäähdytysnestevuoto varmaan ollut niin pieni ettei sitä vielä ole huomannut.
On noita kansia kuulemma Laakkoseltakin paljon tullut koeponnistettavaksi, sitä en tiedä, että onko ollut juuri biturbokansia. Pitsikanneksi sanoi näitä uusia, eli paljon onkaloita ja ohuet seinämät, niin ei ihme, että halkeilevat.
Comment
-
Ja misfiret jatkuu. Ilmeisesti nyt on ollut kaksi vikaa yhtäaikaa ja tuo vesien katoaminen palotilaan ei juuri menoa haitannut.
Mun alkuperäisessä kannessa on hankaumat nokkien välisestä ketjusta. Ja Janin koeajolla ketjunkiristin näytti kuskin puolella vissiin jotain -5 arvoja. Vaikuttaa että vois olla ketjunkiristin huonossa hapessa.
Oisko jollain lähistöllä toimivaa käytettyä, niin vois testata. Mikolla tais ollakin, mutta viikonloppuna ei tuolta EU-alueen (kehä III) ulkopuolelta saa mitään tänne :)
Comment
-
Kone taas sen verran auki, ettei Jani päässyt tänään enää koejolle.
Pistetään vielä tähänkin teoria, mistä Mikon kanssa juttelin puhelimessa: Eli facelift AZB koneessa on tuo saasteiden valvonta, joka pahentaa nyt varmaan oireita. Kun misfiret ylittää 100, niin menee vikatilaan.
Prefaceliftissähän ei vakiona näytetä misfirejä ja vaikka ne modais softalla näkyviin, niin regoidaanko niihin mitenkään. Suurin osa koneista kun on tuota AGB versiota, niin vastaavia vikoja ei foorumeilla misfiren muodossa juuri tule vastaan.
Comment
Comment