Moro, tuli tässä vain mieleen kun tuossa omassa 2.6 (abc) koneisessa vehkeessä kylmäkäynnistäessä (siis ei tarvi olla kylmäkään ilma, vaan aina kun kone on seissyt niin ettei ole enään yhtään lämmin) ryypyn mennessä päälle kierrokset tuntuu olevan melko korkealla n.1300rpm ja melkein kuulostaa että huutaisi ja ryypyn mennessä noin minuutin parin jälkeen pois kiekat laskee korvalle ystävällisiin n.900rpm ja kun on hetken siitä lämminnyt niin laskee normaaliin lämpimän koneen tyhjäkäyntilukemiin n.600rpm.
Auto siis toimii aina samalla tavalla kelistä riippumatta (keli vaikuttaa toki koneen lämpiämiseen muttei kierroksiin), onko tuossa joku ryypyn sätömahdollisuus kun kaverilla (aah koneinen) ja muutenkin kaikissa ruisku autoissa ei kyllä yli 1000rpm nouse kylmänä käynnistäessä/ryypyn ollessa päällä. Tyhjäkäynti autossa on täydellisen tasainen eikä hae ollenkaan lämpimänä eikä kylmänäkään. Onko tuossa mahdollisesti jokin ryypyn vaijerin säätö ym tällainen jolla sitä voisi säätää hieman vai onko jokin anturi ym rikki?
Auto siis toimii aina samalla tavalla kelistä riippumatta (keli vaikuttaa toki koneen lämpiämiseen muttei kierroksiin), onko tuossa joku ryypyn sätömahdollisuus kun kaverilla (aah koneinen) ja muutenkin kaikissa ruisku autoissa ei kyllä yli 1000rpm nouse kylmänä käynnistäessä/ryypyn ollessa päällä. Tyhjäkäynti autossa on täydellisen tasainen eikä hae ollenkaan lämpimänä eikä kylmänäkään. Onko tuossa mahdollisesti jokin ryypyn vaijerin säätö ym tällainen jolla sitä voisi säätää hieman vai onko jokin anturi ym rikki?
Comment