Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

armoton pärinä kun nostaa kierroksia!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • armoton pärinä kun nostaa kierroksia!

    auto on a4 avant 1.8t vm1999 ongelmana kauhee pärinä kun nostaa kierroksia ja löysää kaasun pois! en löydä mitään peltiä tai muuta vastaavaa josta tuo ääni tulis???? onko porukalla ollu samanlaista vikaa??

    olen käyttänyt hakua ja tarkastanut tuon nokkaketjun kiristimen ja mielestäni ketju ainakin tuntui olevean kireellä ja kaikki muutenkin näytti ehjältä. eikä se myökään kuulu moniurahihnan kiristimestä. ääni tulee moottorin taka osasta. miten nuo pakoputken joustoliitokset oireilee kun ovat menossa rikki? onko putken alkupäässä kaksi kerros rakenne niinkuin jollakin oli ollut jossain vanhemmassa audissa?

  • #2
    Turbon hukkaportin läppä irti. mulla oli sama vika omasa kulkupelisä, kannattaa tarkistaa se läppä.

    Comment


    • #3
      missä tuo hukkaportti on? voiko tuolle tehä mitään vai pitääkö ostaa uusi? onko iso homma ottaa irti?

      Comment


      • #4
        Ottaa pakoputken irti turbosta niin pääsee käsisksi siihen läppään ja kokeileen onkos se irti.
        Itellä pyöri se läppä ja helisi. Hankala varmaan korjata sitä mut ainahan saa yrittää.

        Comment


        • #5
          eli jos se on irti se läppä niin joutuuko uusiin koko turbon? minkä hintainen remontti tuo siis on?

          ostin auton auton liikkeestä ja tänään pitäis neuvotella myyjän kans että paljonko se hyvittää mulle hinnassa tuosta viasta! siksi on niin kiire saada tietoa. kiitoksia neuvosta!

          Comment


          • #6
            Kyllä sen joutuu vaihtaan uuden turbon. kyllä siihen yks touhu tonni uppoaa helpostikki.
            paljo on audisa mittarisa kilometrejä?

            Comment


            • #7
              220tkm on mittarilukema. taidan palauttaa tuon auton koska myyjäliike on siihen valmis että kaupat puretaan.

              Comment


              • #8
                Jos vika paikallistuu hukkaportin läppään niin ei se välttämättä niin kummonen juttu ole, että joutuisi koko turbon vaihtamaan. Riippuu tietysti vian laadusta.
                Itsellä puuttui auton ostohetkellä koko läppä, mutta tanko ja vipu oli jäljellä.
                Pulttasin sinkityn n. 3x25 korilaatan M8 ruuvilla puuttuvan läpän tilalle, korilaatalla tuli vain "taso kosketus" pintaan, ei mene "kartio istukkaan".
                Hukkaportti toiminut ihan ok. 40 tkm. Nostaa ahdot normaaliin 1,8t:n 0,6 -> 0,5 bar.
                Korjaus n. 1h työtä ja ehkä 1 eur osiin.

                Comment

                Working...
                X