Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi V8 kipinähukassa lämpimänä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi V8 kipinähukassa lämpimänä

    eli -90 V8 3.6 kyseessä.auto seisonut kesän.nyt on ilmaantunut semmoinen vika että ei lähde lämpimänä käyntiin,sen verran tutkasin että kipinä hukassa,mutta kuten esim tänään kun kävin kaupassa niin piti oottaa 45min,ja taas mennään niinku ei mitään ois ollukaan.ja äsken sammui vauhdista kerta laakista ja ei käynnisty,ei edes yritä,koska ei ole kipinää.mistäpä päin rupeis purkaa,vai vienkö purkaamolle purettavaksi :)aamulla lähti taas hyvin käyntiin ja pääsin töihin.auttakkee miestä mäessä,tarvii autoo.voisko olla hal anturi syypää?
    Viimeksi muokannut Väpelö; 16.9.2008, 07:59. Perustelu: lisäys

    #2
    Hallia veikkaisin näin kylmiltään.

    Comment


      #3
      Mulla aikanaan puolikas moottori teki niin, että lämmettyään alkoi pätkiä, eikä lähtenyt enää käyntiin.
      Korjaantui virranjakajan kannen, tulpan johtojen ja tulppien vaihdolla. Tiedä sitten mikä se syyllinen sitten oli..

      Hall-anturin voi todeta syylliseksi, jos kierroslukumittari kuolee, kun vika on päällä.

      Comment


      • #4
        Hall tilattu,eikä ollut edes kallis (onneksi),vaihdetaan huomenna alku lämpimiksi.pitää testata toi kiekkamittari kun lähtee töistä.

        nii ja joutuuko kiskoo koko jakajan irti että saa vaihdettua hallin?,semmoinen on mielikuva itsellä että joutuu.ö

        juu ja nyt on tilattu kampurallekin uusi tunnistin eikä ollu kallis (100e) jospa se siitä rupeis pelittää...
        Viimeksi muokannut Sleepy2; 16.9.2008, 15:27. Perustelu: Yhdistin lisää.

        Comment


        • #5
          Tuolla juttua kun minulla oli kipinä vamma.

          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=kipin%E4

          Mielenkiinnon vuoksi, mistä sait kampiakselinasentotunnistimen tarvikkeena?

          Comment


          • #6
            löysin työpaikkani kautta anturin mikä on tarkoitettu eri audiin,muuten ihan sama mutta johto vaan pidempi,eli ohmit samat,asennus syvyys sama ja liitin sama.eli kyseinen kulku pelihän on mainittu tuossa sinun viestiketjussa=5kone audi

            Comment


            • #7
              joo eli kampurantunnistin on sökö,pitäis olla 900ohmia,ja huoneen läpöisenä onkin 980ohm,mutta kun lämmittää anturia niin pomppaa vastus 10kohm:iin.hallia en testannu ku ei oo nyt oskiloskooppi käsillä,mutta kiekkamittari ei sanonut mitään kun starttasin vian ollessa päällä.johtuneeko tuo sitten kummasta anturista mene ja tiedä.huomenna pannaan uusi ja halli myös.ja taas matka jatkuu.kiitos vinkeistä kaikille.
              Viimeksi muokannut Väpelö; 16.9.2008, 23:05.

              Comment

              Working...
              X