Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lastu+kytkin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Joo kyllä se kummasti muutti auton luonnetta ku alko huomaamaan et hei, sehän jopa vääntää! :D

    Comment


    • #32
      Kertokaapas nyypälle mitä kaikkea kannattaa vaihtaa tämän rempan yhteydessä?

      Comment


      • #33
        Tyhmä kysymys: pitääkö vanhasta vauhtipyörästä irroittaa laakeri ja siirtää tähän uuteen?

        Comment


          #34
          Kun kerran on paketti auki niin laita uusi laakeri, on väärä paikka säästää koska se v*tuttaa kun se sattuu laukeamaan.

          Comment


          • #35
            Nonii omalla katiskalla ajettu 170tkm. Karalan softa ollu vireessä jonku 15tkm ja tänään se vihdoin kävi. Kytkin rupes luistaa aika reilusti 3,4 ja 5 vaihteella. Eli jostain pitäs nyt saada uudet romppeet autoon. Karalalla näky olevan kans kiinteellä pyörällä olevaa sarjaa hintaan 780?. Tuo tepon sarja kyllä kiinnostais kans oliks sen hinta jotai 550??

            Auto siis on 1.8t quattro a4 b5. Kone muistaaksee 110 kw AWT.

            Kertokaa mistä rupeen soittelee osia ja mikä nyt on paras vaihtoehto?

            Comment


              #36
              665e on mun paketin hinta ja löytyy suoraan hyllystä.

              Comment


              • #37
                joo o. mitäs se sisältää? Kiinteä vauhtipyörä, kytkin+asetelma, pultit, silmälaakeri ja painelaakeri?? onks tolla karalan ja sun paketilla mitään eroa? Sun visii kestää enemmän vääntöä? Onk se levy jotenkin sit jousitettu ku se pyörä muuttuu kiinteäksi? Muuttuuko kytkin tuntuma millä tavalla? Käyttömukavuus vissii sunniillee sama ku vakiolla? Sori että utelen mutta hyvä setti olis hakusessa... Kovastiha nuo on kyllä tuota pakettia mikä sulla on kehuskelleet...

                Comment


                  #38
                  Silmälaakeria ei paketisa ole, kaikki muut kyllä. Karalan paketin sisältöä en tunne.
                  Levy on jousitettu.

                  Comment


                  • #39
                    Teppon myymä setti on todettu todella hyväksi,edullinen, mukava ajossa ja pitää!

                    Suosittelen

                    Comment


                    • #40
                      Karalan paketti omassa autossa ja hyvin toimii. Ei juurikaan eroa ajossa vakiosta,eikä ainakaan luista. Mutta Tepon paketti halvempi,kannattanee se siis! Tuo 600nm kesto jo aikas kovan kuulosta...Monikohan tuon tarvitsee jos ei "jatkojalosta" autoa muuten juurikaan?!

                      Comment


                        #41
                        Tuo mun vakiosetti siis pitää 500Nm, race asetelmalla sen 600.

                        Comment


                        • #42
                          siis sisältää myös painelaakerin? No ei tuo pahalta kuulosta. Mites muistaako kukaan sen silmälaakerin laakerinumeroa? Vois senkin hommata sit valmiiks. Sulla siis löytyy noita settejä hyllystä? ja voit varmaaan toimittaa vaikka matkahuollonkautta ne eteen päin?

                          Comment


                            #43
                            Kyllä tuo 600nm tulee äkkiä, jos vähän muutakin kuin pelkän ohjelman vaihtaa. Maaliohenne-puolella toki hieman eri asia, kun liikutaan eri kierroksillakin.

                            Comment


                              #44
                              Matkahuolto toimittaa ongelmitta.

                              Comment


                                #45
                                Lainaanpa topikkia. Mahtaisiko 2.5 V6 TDi:n (AKE) perään löytyä mitään vauhtipyörä/kytkinsettiä, joka kestää tuollaiset 500-600nm vääntöä ja olisi katukäyttöystävällinen?

                                Comment


                                  #46
                                  Sahapukkiin on tulossa paketti jossa kova pyörä ja tiukempi kytkin, lopullinen päivämäärä vielä vähän auki.

                                  Comment


                                    #47
                                    Ilkka, kyl toi vakiokin kestää jo tuon verran. Kaksoismassa saattaa jurnuttaa jossain ihan matalilla kierroksilla.

                                    Comment


                                      #48
                                      Sahapukkiin on tulossa paketti jossa kova pyörä ja tiukempi kytkin, lopullinen päivämäärä vielä vähän auki.
                                      Jos sahapukki tarkoitti V6:sta :-) niin ilmoittelehan paketista kun tiedät enempi. Ei minulla mikään kiirus ole.

                                      Ilkka, kyl toi vakiokin kestää jo tuon verran. Kaksoismassa saattaa jurnuttaa jossain ihan matalilla kierroksilla.
                                      Jos näin, niin eipä tuo vakiokytkin sitten mikään huono vaihtoehto olisi. Kumpi noista muuten yleensä ensin porsii, jos vääntöä lähdetään kasvattamaan, kytkin vai kaksoismassalimppu?

                                      Comment


                                        #49
                                        Jos näin, niin eipä tuo vakiokytkin sitten mikään huono vaihtoehto olisi. Kumpi noista muuten yleensä ensin porsii, jos vääntöä lähdetään kasvattamaan, kytkin vai kaksoismassalimppu?
                                        Ei o vielä ilmeisesti saatu tarpeeksi voimaa pihalle, että olis antautunut. ;)

                                        Muutaman auton tiedän mis on 530-560nm / 250+hp. Itellä alkaa vitosella ja hieman värisee ja kutosella enempi, jos lähtee vaik jostain 1500+ kiihdyttää.
                                        Kerkee noil vaihteil jo sen verran herää ahdin, et meinaa työntää se reilut 400nm ja täydet ahdot tossa 1700-1800 paikkeil. Säädöllähän tonki sais pois,
                                        mut antaa nyt olla, ei niin pahasti häiritse. Kyllähä se 500nm:kin riittää kunha se sit vaikka kierroksilla 2500-4500 ja tuottaa mukavasti tehoa. :)


                                        Edit; aika maaginen raja jotenki toi 2000rpm, sen jälkeen saa olla kaikki soppaurut auki ja ei mitään värise tai tärise. :)

                                        Comment


                                        • #50
                                          Mites, löytyisikö myös A6 1.8tq -02 vauhtipyörä/kytkinsettiä?? +400nm mielellään..

                                          edit: 5-vaihteinen manuaali
                                          Viimeksi muokannut A6tonen; 3.11.2009, 18:29. Perustelu: profiilin autot vaihtuu ajan saatossa

                                          Comment


                                            #51
                                            Sampon autoon sopii suoraan toi minun 665eur paketti.

                                            Comment


                                              #52
                                              Kiitos tiedoista Martin. Eiköhän tässä jo kaikki oleellinen vakiokytkimen/limpun kestosta selvinnyt.

                                              Comment


                                              • #53
                                                siitä silmälaakerista vielä. Muistaako kukaan laakerin numeroa? Ei varaosanumeroa, vai saako sitä muualta ku marmorilta. Laakerikaupasta kylla luulis löytyvän ku osais kertoa vaa oikean numeron.

                                                Teppo pistin sulle rahaa tulee. Pakettia odotellessa...

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Juu kiitos diilerille. Kytkimet tuli perille jo la. Asiallista toimintaa. Tänää kävin hakee marmorilta sen laakerin. Ei ollu paha 12?. Nyt vaa kerätää voimia asennukseen.

                                                  Mites onko kukaan joutunu samalla vaihtaa kampiakselin stefaa. Piru oli aika kallis 87? ei jaksanu ainakaan viela ottaa mukaa. Väittivät että joutuu ostaa sen koko ns stefan telineen, Irto tiivaria ei kuulema saa?

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Kait se jostain etrasta tms löytyy.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Tarvikkeena löytyy pelkkää stefaa. Orkkiksena myydään jostain täysin järjettömästä syystä vain laippoineen.

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Mulla on tarvikestefoja hyllyssä, 20e/kpl

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Eihä sul o hyllyssä kiinteetä vauhtipyörää + pitävämpää kytkintä VW LT:hen? :)

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Millä koneella LT kyseessä? Hyllyssä ei ole mutta vois järjestyäkin...

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              2.5tdi koodilla ANJ.

                                                              Tokihan tuo voi hajoilla jo ihan vanhuuttakin, kun 400k laskettu jo. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X