Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Lähinnä vaihtamalla autoa tai turbottamalla. Ehkä jollain lastulla saa jotain pientä aikaseksi, mutta ei niin paljoa jotta sen huomais. Kulutukseen ja kaasunvastaamiseen lähinnä tuo vaikuttanee.
On muuten ennenkin v8:n piristämisestä innostuneita masennettu :)
A8 painaa sika paljon, joten jotta tehon lisäyksestä olisi jotain iloa, sitä pitäs olla aika runsaasti. Esim S8:n kone taitaa olla olemukseltaa aika erinlainen vaikka tehoissa ei isoja eroja ole.
Toisaalta et varmaan ajelis -95 A8:lla jos oikeasti suunnittelisit sen remmiahtamista. Tai sitten se on vain harrastevärkki ja rahaa on paljo hukattavaksi. :)
Eli ei se pelkkä möltti kylessä riitä. Menee aika paljon muuhinkin rahaa+ VTT:n mittaukset?
Toisaalta eipä tuo A8:n laatikon kesto varmaan ole mitää ihmeistä ja muutenkin hieman "epäluotettavassa" maineessa omasta mielestäni jo pelkillä vakiotehoilla.
Hankit multa plussan osat ja kokoot ne siihen koneesees. Audin s8 mallista (340 hv) mtm ainakin lupaa 370 hevosta lastulla ja putkistolla, siinnä tosin lienee olla aavistuksen jyrkemmät / erilaiset nokat kun plussassa. Säädettävät nokkapyörät ja säätö asiantuntevassa pajassa jossa lastu tehdään samalla, sekä vapaavirtaus suodatin niin jo on eri peli, itse yllätyin suodattimen laitosta erittäin positiivisesti, lisäväännön huomasi SELKEÄSTI ainakin alakierroksilla. Nokkien hiotus ja kannen porttaus jos rahaa on, sillä pitäis mennä jo 400 puhki.
Samalla kun motti on auki niin ostat tietty pienemmällä alasilmällä olevat kiertokanget ja hiotat kampiakselin kaulat hiukan sivuun, pistät 86mm männät (lohko täysalumiininen, pinnoitettu jollain millälie pinnoitteella, ILMEISESTI r koneistus voisi pinnottaa uudelleen, liekö olla 100€ / muki), läppärunko x 8 niin sit on on taas eri kone.
Tota ohihiontaa voi viisaammat kommentoida, itsellä jäi mietintävaiheeseen uuden koneen myötä. Niin ja noi ei ainakaan tarvi mitään vtt mittauksia ennen kun vaihtaa läppärunkoja, kunneivat näy päällepäin.
Eilen ja tänään on tullut pyörittyää Vantaan paikkoja läpi eikä millään meinaa löytyä pakoputkipajaa missä olisi sopiva katti -99 A8iin.. Mistäs netistä löytyisi tarpeeksi iso/virtaava tarvikekatalysaattori? Pitäisi viellä olla tarpeeksi littana.
Comment