Eilen lähdin tuossa aamulla töistä ajeleen kotia. Pakkasta tais olla n. -2c astetta. Kun paino kaasun pohjaan 5.vaihteella ja kierrokset nousi johonki
3000 kierrokseen, niin audi alko vaan nykimään eikä vauhti kiihtynyt siitä
mihinkään. Ahtopainemittarin viisari pysy aika vakaasti 0.5 - 0.6bar. Sitten jos tasasesti paino kaasua niin audi ei nykittänyt yhtään ainoastaan sillon tuo vika ilmeni kun kaasu oli pohjassa.
Audi teki jo viime talvena tuota pariin otteeseen ja silloin oli alkuperäinen ilmansuodatin. Tällähetkellä on vapaavirtaus-suodatin, mutta tuskin se siitäkään johtuu jos vakiopuhistimella teki samaa.
Voisiko tuo johtua esimerkiksi siitä, että imusarja on mennyt huurteeseen
ja siitä vähitellen vedeksi? Jos tuo siitä johtuu, niin ei se huurre sieltä ollut häipynyt etes 20km ajon jälkeen. Huurre olisi varmaan sulanut vähitellen pois jos auton ois antanut käydä tyhjäkäynnillä jonkuaikaa.
Tänään päivällä kun lähdin ajelemaan niin auto toimi taas täysin normaalisti ulkona lämmintä +9c.
3000 kierrokseen, niin audi alko vaan nykimään eikä vauhti kiihtynyt siitä
mihinkään. Ahtopainemittarin viisari pysy aika vakaasti 0.5 - 0.6bar. Sitten jos tasasesti paino kaasua niin audi ei nykittänyt yhtään ainoastaan sillon tuo vika ilmeni kun kaasu oli pohjassa.
Audi teki jo viime talvena tuota pariin otteeseen ja silloin oli alkuperäinen ilmansuodatin. Tällähetkellä on vapaavirtaus-suodatin, mutta tuskin se siitäkään johtuu jos vakiopuhistimella teki samaa.
Voisiko tuo johtua esimerkiksi siitä, että imusarja on mennyt huurteeseen
ja siitä vähitellen vedeksi? Jos tuo siitä johtuu, niin ei se huurre sieltä ollut häipynyt etes 20km ajon jälkeen. Huurre olisi varmaan sulanut vähitellen pois jos auton ois antanut käydä tyhjäkäynnillä jonkuaikaa.
Tänään päivällä kun lähdin ajelemaan niin auto toimi taas täysin normaalisti ulkona lämmintä +9c.
Comment