Jos ei sanotaanko tuntiin tai pariin ole ajettu, auto välillä lähtee varsin nihkeästi käyntiin. A) saa vähän sahata B) kun käynnistyy, niin jää todella alhaisille kierroksille käymään, vaatii näköjään kaasun polkaisun ja sitten alkaa toimimaan normaalisti.
Iskin tossa äsken vag-comin kiinni ja lähdin kokeilemaan ja tietenkin silloin toimi kaikki ok, starttasi heti ja pomppasi aivan hienoisella viipeellä 600rpm:n kautta normaalille tyhjäkäynnille.
Nyt mietin tässä vikaa ja yksi mikä käväisi mielessä on tietenkin se perinteinen ISV. Mutta mikä muu voisi olla tuon takana? Mitä tapahtuu, jos se joutokäynnin mikrokytkin jumittaa? Ei vissiin kone lähde ollenkaan käyntiin, ellei sitten jostain väärästä paikasta saa ilmaa?
E: lisätään nyt tähän, että ainakin jäädytysnesteen lämpötila näytti olevan ok, samoin imulämmöt. Tai ne nyt oli kaikkea muuta kuin ok, kun 40 alueella nousi n. 54 asteeseen...Sentään kuudessa kympissä tippuivat jo 40 asteen paikkeille. Pakko saada keulakuuleri
Iskin tossa äsken vag-comin kiinni ja lähdin kokeilemaan ja tietenkin silloin toimi kaikki ok, starttasi heti ja pomppasi aivan hienoisella viipeellä 600rpm:n kautta normaalille tyhjäkäynnille.
Nyt mietin tässä vikaa ja yksi mikä käväisi mielessä on tietenkin se perinteinen ISV. Mutta mikä muu voisi olla tuon takana? Mitä tapahtuu, jos se joutokäynnin mikrokytkin jumittaa? Ei vissiin kone lähde ollenkaan käyntiin, ellei sitten jostain väärästä paikasta saa ilmaa?
E: lisätään nyt tähän, että ainakin jäädytysnesteen lämpötila näytti olevan ok, samoin imulämmöt. Tai ne nyt oli kaikkea muuta kuin ok, kun 40 alueella nousi n. 54 asteeseen...Sentään kuudessa kympissä tippuivat jo 40 asteen paikkeille. Pakko saada keulakuuleri
Comment