juuri joensuun laakkoselta haettu laite. vm 2003. kotia päästyäni todennäköisesti katista tavaraa irti. (lähtee tarkastukseen jyväskylän laakkoselle). auton kierrokset soutaa 1200-1800rpm alueella sellaset 200rpm. lievää nykimistä osakaasulla kiihdytettäessä. tuo kierrosten soutaminen sikäli ihmeellistä, että D-asennossa täysin tasaisella ajettaessa ilmiötä ei synny, mutta jos siirtää valitsimen käsipuolelle, heti alkaa kierrosten soutaminen. testattu cruise päällä 60-70 nopeudessa. mitä jyrkempi mäki, sitä voimakkaammin kierrosten muutos tulee ilmi. autossa täysi huoltokirja 126tkm ajettu. mikä avuksi?
updatea.... laakkoselta tyly tuomio: turbiinilukko luistaa... että sillee...
updatea 2.... jyväskylän autotarvikkeelta tyly tuomio: turbiinilukko sökö. onneksi menee korjauskulut liikkeen piikkiin. n:2k€.
updatea.... laakkoselta tyly tuomio: turbiinilukko luistaa... että sillee...
updatea 2.... jyväskylän autotarvikkeelta tyly tuomio: turbiinilukko sökö. onneksi menee korjauskulut liikkeen piikkiin. n:2k€.