Eli ekalla kerralla joutuu pyörittämään pitkään ja lähtee jos on lähteäkseen. Toisella kerralla starttaa heti. Vaikka ekalla kerralla ei pyörittäisi kuin n. kaksi sekuntia, lähtee toisella yrittämällä laakista käyntiin. Lämpöisenä starttaa melkein aina nätisti, joskus tosin tekee sitä, että käynnistyy vähän yskien tai joutuu sahaamaan monta yritystä putkeen ennen kuin käynnistyy. Tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä on vaihettu n. 10tkm sitten. Voisko taas olla vaihtokunnossa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B4 ei käynnisty aamuisin laakista
Collapse
X
-
Mites tulpan johdot?
Jotekin tuli taas mieleen äitimuorin A3, jonka nokka-akselin asentotunnistimen liittimess tai johtosarjassa oli kosketushäikkä. Ei lähtenyt ekalla, eikä välttämättä tokallakaa vaikka kuinka sahasi. Kun lähti käyntiin, lähti samantien. Teki kyllä samaa kylmänä ja lämpimänä.
Olisiko tässäkin joku kosketushäiriö -luonteinen juttu..
-
Alkuperäinen kirjoittaja fumer Näytä viestiMistä kohtaa moottoria kannattaisi ruveta liittimiä availemaan ja CRC:tä ruiskuttelemaan?
Comment
-
Bensapumpun relekinhän on tätä samaa sarjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fumer Näytä viesti...joskus tosin tekee sitä, että käynnistyy vähän yskien tai joutuu sahaamaan monta yritystä putkeen ennen kuin käynnistyy.
Comment
-
Lähteekö paremmin käyntiin, jos painaa hieman kaasua startatessa? Imuvuotoa vaan meinaisin.
Comment
Comment