Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 avant 4,2 pätkii kiihdytyksessä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 avant 4,2 pätkii kiihdytyksessä

    Mielenravintoa tarjolla: Siis kyseinen kärry pätkii aika rajusti täyskaasulla. Diagnoosi vois olla perstuntumalta sitä, että sytytys herjaa, mut kun pikkukierroksilla laulaa ku enkeli ja vasta jossain 4500 rpm jälkeen alkaa mättämään ! Eli epäilin ekaks puolahäiriöitä mutta eikö pitäis sillon v*******a koko kierrosalueella, eikä vaan sillon kun kepittää kunnolla ??
    Eli jos on viisaampia äijiä ku minä langalla, ni heittää sit vinkkiä !!

    #2
    Puolat puolat puolat.

    Comment


    • #3
      Eli olin aikas lähellä totuutta ! Mutta miks vaan simoilee korkeilla kierroksilla ? Voiko olla niin, ettei jaksa antaa tarpeeks kipinää ku antaa enemmän saapasta, mene ja tiedä,, hyvät viikonloput siitä huolimatta vaan kaikille !!!

      Comment


        #4
        juuri siitä johtuu, eli ei jaksa sytyttää kovemmilla paineilla.

        Comment


        • #5
          Okej, Se siitä, ja ei ko auto piuhoihin kiinni, ni kattoo sitte, et mikä poland vihtuilee,,!!

          Comment


            #6
            Puolavika tyypillisesti esiintyy kuumalla konella. Jos puolat on niin huonossa kunnossa että kylmänäkin temppuilee, niin käyntiinlähtemisen kanssa voi olla silloin ongelmia.

            Comment


              #7
              Voiko puolia testata millään? Mulla tekee joskus sitä että auto miettii ja turisee sekunnin tai kaks jos vaihtaa pirun myöhään ja nopeasti, mutta ei pienimmillä vaihteilla, alkaa 3. tai 4... Mulla toinen cooleri vuotaa kyllä ku seula, siitäkään tuskin hyötyä on...

              Comment


                #8
                En nyt tunne RS4:en sielun elämää, mutta siis tuossa biturbo v6?
                Ja ei se ole oikein hyvä jos kuuleri vuotaa. Koskaan ei turbovehkeessä vuodot ole hyväksi, sekottaa vaan antureiden mittaamia arvoja ja aiheuttaa mystisiä ongelmia.

                Comment

                Working...
                X