Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

'89 2.3i NG quattro lämpöanturin liitin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    '89 2.3i NG quattro lämpöanturin liitin

    Käyttöauto ei osaa kertoa kyseisen liittimen johtopaikkoja. Siihen tulee 4 johtoa mutta mikä väri kuuluu mihinkin reikään. Liittimen reiät on numeroitu 1-4. Olisko jollain tietoa tästä tai pääsis tarkistamaan miten ne kuuluu olla.

    #2
    Menisikö tuon mukaan?
    http://www.sjmautotechnik.com/troubl...tml#test_gauge

    Comment


      #3
      Jos piuhojen värit ovat esimerkiksi haalenneet ja aiheuttavat epävarmuutta niin:

      • 1:een tulevan piuhan maadoittamalla nousee lämpömittarin viisari.
      • 3:een tulevaan piuhaan tulee akkujännite virrat päällä.
      • 4:een tulevan piuhan maadoittamalla vilkkuu esimerkiksi jäähytysnesteen varoitusvalo mittaristossa.
      • 2:een tulee se ylimääräiseksi jäänyt. Tai maadoittamalla ei esimerkiksi ilmastoinnin magneettikytkimen pitäisi kytkeä.


      Jos anturi on vaihdettu tuohon kolminapaiseen Behrin omaan, niin älä ylläty varsinkaan nyt kylmempien kelien tullessa, että lämpömittari saattaa näyttää ajossa reilustikin alle normaalin 90C: johtunee ajoviimasta, jolle tuo uudempi tappi on herkkä. Haulla löytyy ratkaisuja ominaisuuteen.

      Comment


        #4
        +12V piuhaa tarvitsee vain vanhanmallinen anturi.

        Comment


          #5
          Kyllä. Paras se on laittaa liitinkoteloon sisälle silti suojaan.

          Comment

          Working...
          X