Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 veto loppuu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 veto loppuu

    minulla on audi s4 vm:99 lastutettu. ongelma on sellainen, että kun lähtee kiihdyttämään niin lähtee hyvin vetämään, mutta tekee pienen hyytymisen kierrosten ollessa 3500 mutta kun kierrokset yltää 4000 kierrokseen niin taas lähtee vetämään ja kovin. Paikallinen pätevä huolto(kamitec) veikkasi ilmamassa mittarissa olevan vikaa taikka sitten lastussa?! onko ollut vastaavia ongelmia? Hyytyminen ei ole mikää älytön mutta kyllä sen huomaa!

    #2
    Tuo on kyllä aika tyypillistä että notkahtaa hieman ja sitten taas vetää. Omakin tekee niin, ja muutama muu on tehnyt myös.

    En sitten tiedä onko vika vai ei...

    Comment


      #3
      Vois varmaan alottaa ahtoja lokittamalla? vag-com block 115 ja 003:sta maffi ja ajotukset. Ahtopiikin voi kokea myös tuolla lailla?

      Comment


        #4
        Niin tulipa juuri mieleen että mulla on ollut F-letku halki, ja by-passit rikki. Nekin ehkä voi tuota tehdä, noiden korjauksen jälkeen en ole vielä muistanut testata tuleeko tuo "kuoppa" edelleen.

        Comment


        • #5
          Juu pitänee seurailla. kiitos vastauksista

          Comment


          • #6
            Mulla oli samanlainen ominaisuus ja muistaakseni siitä oli jossain ketjussakin yleisimmin juttua. En vaan löytänyt ketjua tähän hätään.

            Mulla tuo "ominaisuus" ilmeni noin 3800 kierroksen pienenä niiauksena ja sitten taas tuli kulkua. Ei suuri, mutta sen verran, että sen huomasi. Mitään vikaa ei autosta löytynyt. Karalan lastu oli kiinni.

            Comment

            Working...
            X