Otsikossa mainitussa autossa on seuraavanlaista ongelmaa:
Pari päivää sitten hävitti säiliöstä nestettä noin 1-2dl, nyt nesteen pinta on pysynyt ainakin suurinpiirtein samana pidemmän reissun 500km aikana. Olen myös huomannut, että puhaltimesta tulee huomattavasti kuumempaa ilmaa kovemmilla kierroksilla. Tyhjäkäynnillä ei ilmaa voi luonnehtia mitenkään erityisen kuumaksi.
Myös pakokaasutesti tehty paisuntasäiliöön, ei löytynyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Toinen vika on mittariston kuollut lämpömittari, heräilee henkiin vain joskus.
Voisikohan nämä kaksi vikaa liittyä toisiinsa ja onko odotettavissa kalliit remontit?
Pari päivää sitten hävitti säiliöstä nestettä noin 1-2dl, nyt nesteen pinta on pysynyt ainakin suurinpiirtein samana pidemmän reissun 500km aikana. Olen myös huomannut, että puhaltimesta tulee huomattavasti kuumempaa ilmaa kovemmilla kierroksilla. Tyhjäkäynnillä ei ilmaa voi luonnehtia mitenkään erityisen kuumaksi.
Myös pakokaasutesti tehty paisuntasäiliöön, ei löytynyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Toinen vika on mittariston kuollut lämpömittari, heräilee henkiin vain joskus.
Voisikohan nämä kaksi vikaa liittyä toisiinsa ja onko odotettavissa kalliit remontit?
Comment