Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2,0E ABK, vetoakselin laipan irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2,0E ABK, vetoakselin laipan irroitus

    Tarkoituksenani oli vaihtaa 2,0E ABK, vetonivelen laipan stefatiiviste.
    Laatikko on manuaali 5V tyyppiä CCF.

    Vanhassa Audissani löytyi laipan keskeltä pultti jonka irroittamalla sai laipan pois ja pääsi käsiksi stefaan.

    Tässä vehkeessä ei ole mitään pulttia, Vagcatista näin kuvan, että laipan vetopyörästön puoleisessa päässä on joku "spring ring".

    Lähteekö tuo laippa riuhtomalla irti ?

    Pitääkö ottaa asennusolut ?

    #2
    Kampeamalla/takomalla. Sellainen vetarista tyypillisesti löytyvä ovaalijousirengas siellä on urassa.
    Ota olut.

    Comment


    • #3
      Jotain tuollaista epäilin. Muistan joskus irroittaneeni kaverin Accordista vetolaipat pienellä nysväisyllä isolla ruuvarilla.
      Ingolstadtin masiina vaatinee voimaa enemmän.

      Yritin tuossa jo hiukan kammeta laippaa irti sorkkaraudan suoralla päällä, mutta päätin vielä harkita.
      Sauna jo lämpiää ja oluttakin on.
      Menee huomiseen.

      Ilmeisesti voimaa tarvitaan, että irtoaa, eh....
      Kyllä kai se menee takaisinkin -voimalla?

      Kiitos uskonvahvistuksesta.

      Comment


      • #4
        Aukesi se, mutta olin varannut vääränkokoisen stefan. Pienemmän vanhanmallisen.
        Meni hyvästä harjoittelusta.
        Nooh, ensi viikolla sitten uudestaan...

        Comment

        Working...
        X