Eli siis kyseessä on S4 2.7Bt ja Upsoluten lastu.
Lastun vaihdon jälkeen auto pelasi mainiosti ja tehoja kyllä oli ne luvatut 300hummaa. Mutta muutaman sadan kilometrin ja rankemman kiihdytyksen jälkeen auto rupesi "nykimään". Alakierroksilla väännöt ovat tallessa, mutta kierrosten ollessa vajaat 4000 niin väännöt katoaa. Ja sama meno jatkuu kun vaihdetta vaihtaa isommalle. Aluksi väännöt ovat tallessa mutta taas kohta katoavat. Sillon tällöin voi toimia hetken ongelmitta.
Mahtaakohan ahtopaineet laskea vai polttoaineensyöttö tökkiä. Bypassit (Bosch) ja ympäröivät putken on juuri vaihdettu eli vika ei pitäisi niissä olla.
Vikakoodeja en ole vielä kerennyt tarkistamaan, suhteellisen kallista touhua tuolla merkkiliikkeessä.
Kyseisiä aiheita foorumeilta selailin mutta vaan 1.8T koneen tiimoilta ja lopullista vastausta en löytänyt. Jos joku paremmin tietävä osaisi kertoa mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään.
Lastun vaihdon jälkeen auto pelasi mainiosti ja tehoja kyllä oli ne luvatut 300hummaa. Mutta muutaman sadan kilometrin ja rankemman kiihdytyksen jälkeen auto rupesi "nykimään". Alakierroksilla väännöt ovat tallessa, mutta kierrosten ollessa vajaat 4000 niin väännöt katoaa. Ja sama meno jatkuu kun vaihdetta vaihtaa isommalle. Aluksi väännöt ovat tallessa mutta taas kohta katoavat. Sillon tällöin voi toimia hetken ongelmitta.
Mahtaakohan ahtopaineet laskea vai polttoaineensyöttö tökkiä. Bypassit (Bosch) ja ympäröivät putken on juuri vaihdettu eli vika ei pitäisi niissä olla.
Vikakoodeja en ole vielä kerennyt tarkistamaan, suhteellisen kallista touhua tuolla merkkiliikkeessä.
Kyseisiä aiheita foorumeilta selailin mutta vaan 1.8T koneen tiimoilta ja lopullista vastausta en löytänyt. Jos joku paremmin tietävä osaisi kertoa mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään.
Comment