Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 90 nelivedoks?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 90 nelivedoks?

    joo tuommosesta kaipaisin tietoo, auto on 2.0 5syl audi 90 -88. katottii ni laatikon päässä on joku luukku..? oisko sielä kardaanin paikka vai joutuuko vaihtamaa laatikon? perän asennus??

  • #2
    Kyllä se on laatikon vaihto jos haluu nelivedon. Kannattaa käydä kysyyn paikalliselta kontoorilta miten ne tuohon hommaan suhtautuu sitte ni ei tuu ylläriä ku koittaa muutoskatsastaa.

    Comment


    • #3
      luulis että ei oo ku muutoskatsastaa ku sama kori on kuitenki mitä nelikoissa, mitenkähä kävis 200t audin tekniikka tuohon pellin alle,laittas vaa jarrut ja akselit vastaamaa tuommosta konetta

      Comment


        #4
        Ei se nyt ihan sama kori ole. Tavaratilan pohja ja taka-akselin tuenta täysin erilainen.

        Comment


        • #5
          Eikö näitä vanhoja lossia jo saa muutamalla tonnilla ihan kilvissä olevia, 90Q 2.2 20V paree aihio rakenteluun. Muutenkin 2.2 kone syystäkin quattron pienin mylly kun lisäpainoa liki 200 kiloa etuvetoon verrattuna(160 kiloa voimansiirron osuus abt).

          Takapäässä suuria eroja ja sinkityn pellin työstäminen varsin ikävää puuhaa muutenkin.

          Comment


            #6
            Kyllä tuollainen remppa ois jo tehty jos se helppoa ja halpaa olisi. Hannu: Ei muuten ole 2.2 20V pataa ollut vaparina, eikä toki ahdettunakaan ysikympissä. Ainakin 2.2 10V (KV), 2.3 10V (NG) ja 2,3 20V (7A?) koneilla on myyty nelikkona Suomessa.

            Comment


            • #7
              Ja 2.0 20v

              Comment


                #8
                2.0 20v eli NM. Virittelyyn erinomainen aihio, koska NM-koneellinen auto ei koskaan ole vähäpäästöinen.

                Comment


                  #9
                  Etuvedon muuttamisen nelivedoksi voi kiteyttää yhteen sanaan: Unohda.

                  Comment


                    #10
                    Mä kun luulin että NM-koneisia ei ole virallisen maahantuonnin kautta Suomeen päätynyt. Taisin olla väärässä, mutta harvinainen taitaa olla enivei.

                    Comment


                    • #11
                      Mä kun luulin että NM-koneisia ei ole virallisen maahantuonnin kautta Suomeen päätynyt.
                      Ei kai olekaan, sehän on Italian markkinoille suunnattu versio.

                      Comment


                        #12
                        On tullut ihan virallistakin reittiä. Oma autoni on NM ja "suomiauto". Onhan siinä yhdessä hinnastossakin mainittu kyseinen malli, mikä täälä foorumilla on/oli jossain vaiheessa.
                        Harvinainen toki Suomessa kuin muuallakin, mutta saksasta löytyy jonkun verran senhintaisia että periaatteessa on jopa kannattavaa uittaa tänne mikäli harrasteaihioksi haluaa. Ainakin viimevuonna oli tilanne tämä, kun omaani etsiskelin.

                        Comment


                        • #13
                          Oma auto on kanssa ihan "suomiauto"

                          Comment

                          Working...
                          X