Moi,
Pulttaako mikään tunnettu takavetoaski suoraan mihinkään Audin 4 tai 5 -pyttyiseen koneeseen? Tai vaihtoehtoisesti onko tiedossa mitään valmista 3 osapuolen adapteria jolla moisen naittamisen saisi suoritettua?
Syynä outoon kysymykseen se, että kaverin kanssa suunnitellaan "rata-härvelin" rakentamista. Tulisi siis lähinnä radalla pyörimiseen ja satunnaiseen slalomiin. Neliveto olisi tietysti ihanteellinen moiseen käyttöön mutta ei valitettavasti oikein istu suunniteltuun konstruktioon.
Valintakriteerit koneelle ovat seuraavanlaiset:
1. noin 1.6-2.x ltr mahdollisimman kompakti mylly, (4 tai 5 -pyttynen, V-koneet eivät mahdu)
2. mielellään ruiskukone
3. istuu suoraan (huom!) takavetolaatikoon
3b. laatikkovaihtoehdot ko koneeseen? Tiuha välitys plussaa
4. tehotarpeita noin 150-200hp, vähän koneen painosta riippuen
5. kestäväksi tunnettu
6. kohtuulllisen helposti löydettävissä
7. hyvä varaosasaatavuus
8. kohtuuhintainen niin itse myllyn kuin osien suhteen eli ei mitään F1 kamaa ;-)
Päästöillä ei väliä, ei tule rekkariin.
Ideoita?
Fordilta, Toyotalta ja Öpeliltäkin löytyy käypiä vaihtoehtoja mutta Audissa olis sitä jotain - niinkuin merkkihygieenisesti ;-)
Pulttaako mikään tunnettu takavetoaski suoraan mihinkään Audin 4 tai 5 -pyttyiseen koneeseen? Tai vaihtoehtoisesti onko tiedossa mitään valmista 3 osapuolen adapteria jolla moisen naittamisen saisi suoritettua?
Syynä outoon kysymykseen se, että kaverin kanssa suunnitellaan "rata-härvelin" rakentamista. Tulisi siis lähinnä radalla pyörimiseen ja satunnaiseen slalomiin. Neliveto olisi tietysti ihanteellinen moiseen käyttöön mutta ei valitettavasti oikein istu suunniteltuun konstruktioon.
Valintakriteerit koneelle ovat seuraavanlaiset:
1. noin 1.6-2.x ltr mahdollisimman kompakti mylly, (4 tai 5 -pyttynen, V-koneet eivät mahdu)
2. mielellään ruiskukone
3. istuu suoraan (huom!) takavetolaatikoon
3b. laatikkovaihtoehdot ko koneeseen? Tiuha välitys plussaa
4. tehotarpeita noin 150-200hp, vähän koneen painosta riippuen
5. kestäväksi tunnettu
6. kohtuulllisen helposti löydettävissä
7. hyvä varaosasaatavuus
8. kohtuuhintainen niin itse myllyn kuin osien suhteen eli ei mitään F1 kamaa ;-)
Päästöillä ei väliä, ei tule rekkariin.
Ideoita?
Fordilta, Toyotalta ja Öpeliltäkin löytyy käypiä vaihtoehtoja mutta Audissa olis sitä jotain - niinkuin merkkihygieenisesti ;-)
Comment