Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

016 quattron laatikko

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    016 quattron laatikko

    pystyykö 4-syl laatikon perävälityksen vaihtamaan heittämällä 5-syl laatikkoon??

    #2
    Jotain eroja on vuosimallien välillä sisuskaluissa, mutta uskoisin että pystyy. Itse vaihteisto-osaanhan ei tarvitse kajota laisinkaan kun voi vaan vaihtaa murikan ja onton akselin sisälle etuvedon akselin.

    Comment


    • #3
      Mulla ainakin onnistu coupessa ja laatikko mallia 092/093 ja sisukset 013?

      Comment


        #4
        onnistuuko audimotorsportin 016 quattro laatikoihin, vaihtaa 4.11 perävälitys normi 016 laatikoista??

        Comment


        • #5
          Pitkään laatikkoon onnistuu. Onko muka liian tiheä?? ;)

          Comment


            #6
            pikkasen tuntuis siltä, 5=1.04 ja perävälitys 4.85 ,ens talveksi joutuu sit avaamaan laatikon.

            onko lyhyt laatikko myös 016 typiltään??

            kuulin huhun että lyhyttä olis alunperin coupe quattrossa ja pitkää sedanissa??
            Viimeksi muokannut kessu74; 29.12.2009, 13:25.

            Comment


            • #7
              Herra jolta minun rojut on peräisin väitti myös ,että osat vaihtokelpoisia.

              Comment


              • #8
                Minusta lyhytkin on 016..pitää tarkistaa kun taas näen semmoisen. Siviilipuolella lyhyttä on kait käytetty sportquattrossa??? Kisapuolella Mäkelän mukaan käytetty ristiin rastiin. Kestävämpihän se pätkämalli on.

                Comment


                  #9
                  rallipuolen vehkeistä oli kyse.

                  siivili vehkeissä kaikissa pitkä,paitsi sportquattrosta ei tietoa.

                  se on sitten ollut sattumaa, että katsomissani coupeissa ollut lyhyttä ja sedaneissa pitkää.

                  Comment


                    #10
                    Pystyykös perän kääntää? Takamoottorisovellus mietinnässä

                    Comment


                      #11
                      vähän epäilen.
                      Porschella on myös käytössä 016 laatikoita,mutta en muista oliko taka vai etumoottorisissa porscheissa.

                      Comment


                        #12
                        Etumoottorisessa (944 yms) ja 016 "etuvetoaski" taka-akselilla. Koneen ja laatikon välissä on jäykkä putki, jonka sisällä kardaani. Kone ja aski siis ovat yhtä puuta vaikkakin kaukana toisistaan.
                        Ei kyllä mahdu kääntämään perää. Olisi kyllä kauhean mukavaa meidän T3 syncroa ajatellen. Ensimmäinen laatikko on nyt siitäkin rikottu...

                        Comment

                        Working...
                        X