Lastutin muutama viikko sitten auriksen. Tehon ja väännön lisäys oli mielestäni huomattava. Nyt kuitenkin rupesi kytkin luistamaan. Elikkäs huippuvääntöalueella suurimmalla vaihteella ajettaessa kun laittaa jalan suoraksi--> kytkin luistaa.
Ei luista matalilla nopeuksilla kiihdytellessä.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Pitääkö autoon laittaa joku "kestävämpi" kytkin? Ja jos pitää niin mistähän sellaista kannattaisi ruveta kyselemään?
Alkuperäinen kytkinasetelma asennettuna Mikkelin merkkikorjaamolla ilman vauhtipyörää maksaa noin 850? ja jos vauhtipyöräkin menee niin sille antoivat mukavan hinnan...650?!
Juu ja autolla ajettu 123tkm ja vuosimalli 2002 1,8t Q
Ei luista matalilla nopeuksilla kiihdytellessä.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Pitääkö autoon laittaa joku "kestävämpi" kytkin? Ja jos pitää niin mistähän sellaista kannattaisi ruveta kyselemään?
Alkuperäinen kytkinasetelma asennettuna Mikkelin merkkikorjaamolla ilman vauhtipyörää maksaa noin 850? ja jos vauhtipyöräkin menee niin sille antoivat mukavan hinnan...650?!
Juu ja autolla ajettu 123tkm ja vuosimalli 2002 1,8t Q
Comment