Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

työsylinteri jumissa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • työsylinteri jumissa.

    Eli ongelma on että työsylinteri ei lähde laatikosta pois. Lukitus sokan otin pois, sylinteri pyörii vähän tahmeasti mutta ei tule ulos. Peilin avulla katsoin olisko takana ollu jokin mutteri mut ei näkyny.
    Onko irrotuksessa jokin oma tekniikkansa miten lähtee. Ja auto oli -85 200 tq. Työsylinteri painaa asetelmaa kokoajan, eli vähän haittaa liikkumista.

  • #2
    Kun suoraan vedät sylinteriä taaksepäin niin pitäisi äkisemättä lähteä. sylinterin sovitus on tiukka ja kun se on siellä jonkun satatuhatta kilometriä imenyt sontaa ja kuraa, niin voipi odottaakin että se on tiukassa. Katso vielä ettei siellä sylinterin persuuksessa jokin vastaa laatikon valu-ulokkeisiin.

    Comment


    • #3
      Hyvä, uskaltaa käyttää vähän enemmän voimaa irrotuksessa. Kun tietää et ei ole muita lukituksia.

      Comment


        #4
        Onko tämä "lukitussokka" nyt se rautalanka, vai onko siellä ihan oikea sokka, joka on kiinni sylinterin urassa? Itse olen hakannut, vääntänyt ja potkinut sylinteriä irti, mutta ei hievahdakaan. Ei mihinkään suuntaan.

        Eli mistä sokka löytyy? Meneekö irroittamani rautalanka sokan läpi, vai mistä sen löydän? Audi siis 100 '85.

        Comment


          #5
          Siis se rautalankasokka vaan näyttää missä se oikea putkisokka on kiinni, ja se voi olla aivan helvetin lujassa. Nimimerkillä vielä on rapeessa vaihtamatta sylinteri.

          Comment


          • #6
            Moi

            Se rautalanka menee varsinaisen lukitussokan läpi. Itsellä varsinaisena lukitussokkana oli putkisokka, jonka sai lyhyellä tuuralla ja pienellä naputtelulla pois. Varsinaisen sylinterin ulos vetämiseen tarvitsi omassa pelissä oikeasti voimia, oli sen verran tiukassa.

            Comment

            Working...
            X