Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A röpeltää

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 7A röpeltää

eli tuo coupeni alkoi röpeltää tyhjäkäynnillä ja kylmänä kun lähtee ajeleen ni hyytyy tuos 2000-3000 kierroksen välillä,täyskaasulla menee kyllä ihan ok.lämpösenä ainoastaan tyhjäkäynti röpeltää/aaltoilee.
    itse ajattelin jotain imuilmanvuotoa.
    kiitos vastauksista jo etukäteen!

-hezzi
    Viimeksi muokannut okkim; 24.7.2008, 20:32. Perustelu: oli varmaankin kyse 7A moottorista eika A7 mallista ;)

Mitenkäs se sytkän ohjaus menikään, alhaalla jakajalla ja ylhäällä vauhtipyörältä????

Comment

Onko lambdaa vaihdettu koskaan?

Comment

no joo pieniä kirjoitusvirheitä tuli matkaan.
        lambda on vaihdettu joskus,näyttää tuoreelta mutta who knows,
        useamman foortin jälkeen on taas hivenen opettelua ennenkuin tämänkin koneen taitaa jotenkin.
        tänään räpläsin lambdan johtoja ja uusin liitokset sinne,ei vaikutusta,täytyy huomenna ruveta tutkimaan niitä imupuolen letkuja ja liittimiä.

Comment

no nyt taas toimii ja kukkuu.vaihdoin lambdan uuteen kappaleeseen,sitten toinen kysymys et mistähän kannattaisi kysellä pakoputkistoa ko.vehkeeseen? ja sähköikkunan vaijeria? oli jonkun verran toistasataa euroa audilla.
          vaihtoehtona on tietysti et teen itse sen vaijerin mut kysytään nyt kuitenkin.
          Viimeksi muokannut Sleepy2; 29.7.2008, 20:12. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Comment

Putkistoa:
            - Itse tai teetty
            - http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/
            - Tepolta

Vaijeria:
            - Purkaamolta www.varaosahaku.fi
            - osto ilmoitus tänne foorumille, luulis löytyvän
            - Tepolta

Comment

Working...
            X