Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Outo Sirinä koneesta 2.8V6

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Outo Sirinä koneesta 2.8V6

Eli osaisikohan kukaan kertoa mikä voisi olla vikana, kun autolla ajaa tasaisesti tai kiihdyttää niin 2000-3000rpm paikkeilla kuuluu outoa sirinää konehuoneesta ja vain vetopäällä, paikallaan ollessa kaasuttelee tai pitää noilla kierrosalueilla, niin ei minkäänlaisia sivuääniä. Ei ole mikään resonointi ääni, alkanut minun mielestäni kovenee ajan mittaan kone on siis 2.8 v6aah K
    Jostain olen kuullut että joku nakutusanturi tms??
    Viimeksi muokannut Ileza; 23.7.2008, 23:00.

mulla kuuluu myös audi 80 1,8s koneesta sirinää? osaisko joku neuvoa? mullakin sirinä kuuluu vain veto päällä.. ja ikäänkuin konetta kun kuormittaa niin sitä voimakkaammin se kuuluu, eli isolla vaihteella kun lisää kaasua, niin rupee sirinä kuulumaan. jotenki tuntuu että tuo ei oo mekaaninen ääni. et voisko tuo kuulua jotenkin sytytyksestä.
    mutta missä siis vika?
    sytkä on katottu lampulla ja sit on vaihettu jakajankoppa,pyörijä,tulpat+johot?

Comment

sirinää

mullakin kuuluu sirinää kun auto on paikoilaan käynissä tyhjäkäynillä..A4 b5 2,4 v6

Comment

Voi olla myös bensapumppu joka pitää mökää.

Comment

miun tilanteessa mökä ei kuuluu pensapumpusta, vaikka sekin kyllä mökää.

Comment

Vuotava pakosarja/putkisto?

Comment

Veikkaan pakosarjaa, mulla kuulu entisessä 1.8E 80:sessä tuo sama sirraus.. Taitaa olla enemmän ominaisuus kun vika. Enkä siihen enempää koskaan huomiota kiinittänykkään

Comment

Working...
              X