Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 3B käynti ongelma(korjattu) -> uusi vika torsen (Korjattu)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Noniin. Torsen purettu ja "silestone" mallisia rattaita näky sisällä olevan :)

    tässä torsen motukka

    ja tässä luistava osapuoli

    ja mars yötävasten uuden laatikon hakuun ->

    Comment


      #32
      Kerro jo kuinka se rikki meni? Hölmöilitkö?

      Comment


        #33
        Oliskohan tuo maailman ensimmäinen särkynyt torsen..?

        Comment


        • #34
          Joo eli halusitte tietää miten saadaan torsen rikki :D Minäpäs voin kertoo.

          Kuinka hajoittaa torsen:

          Aina kun sataa vettä kuuluu vetää kylki edellä. Sopivissa mutkissa myös kuivalla. Tietysti lukko päällä kun muutenhan tuo vaan puskee.

          http://s155.photobucket.com/albums/s...i_liukasta.flv

          Kyllä se tuolla märällä jaksaa mennä vielä 2 vaiheellaki mutta kuivalla alkaa vastustamaan jo vähä enemmän. Liian vähänen tehohan se tämänki torsenin tapppo.

          Ja vielä kun puhutaan vajaa tehoisesta niin muistetaan käyttää kytkintä kaverina että saa varmasti kunnon tällin itseensä x)

          Sitten kun on saanut auton kuntoon entisestä^^ viasta ja toiminut noin 6tuntia/107km niin voi mennä paikalliselle parkkipaikalle klo 12 perjantaina minkä läpi paikallinen "ajelu lenkki" kulkee. Katsella sivussa kuinka kauniisti uuden karhea Subaru wrx pyörittää kuivalla asfaltilla menemään savu nousten. Tässä kohtaa on sitten se kohta "JA MINÄHÄN EN HUONOMMAKS JÄÄ" ja karautetaan audilla kauniisti vielä savuavien rantujen päälle, näpätään kauniisti oikeankäden pikkurillillä perälukko päälle ja kävely vauhdista liukuen autetaan "hellästi" kytkimellä ja kuunnellaan kuinka rattaat pamahtavat ja vauhti loppuu ja koko parkki nauraa.. "kyllä tämä vielä viimeksi kesti prkl" :D

          hommaahan hankaloittaa vielä se että joka nurkassa on 225 leveät kumit nii kitkaa on ehkä jopa "liikaa" noille tehoille :D

          Siinäpä se aika tyhjentävästi kerrottuna onki sitten :)

          Eli hölmöilemällä kai se nyt sitten rikki meni, mutta tuskin tuo hölmöily tuon johosta ainakaan paljo vähenee.

          ps. uus loota haettu yöllä ja jos illalla siitä sen torsenin paikalleen sais.

          Comment


            #35
            Siis toihan on ihan normaalia mitä noilla tehdään. Tuohonhan se on tehty :D

            Kyllä sulla on kuule nyt maanantai kappale ollut. Kiireellisesti yhteyttä maahantuojaan että korvaavat tuon. Siis tehdasvikahan on kyseessä :D

            Comment


            • #36
              Kerranki on joku mun kanssa samaa mieltä asiasta :D

              Comment


                #37
                Respect! Ajamiseen ne on tehty, joskin näyttämis himoja vois hallita. =) Se on sanomattakin selvää , ettet impulle pärjää koskaan. Se on sentään jumaltenvaunu ja siinä on varmaan ranteen paksuset hyppytolpat ja 3" ränni, niinkuin stobella.

                Comment


                  #38
                  tuo 01a laatikko on ylivoimaisesti huonoin laatikko, mitä vitosen perään on tehty.

                  Comment


                  • #39
                    Heheh :D

                    Jos laatikko on huono, mutta onkos noissa eri laatikko mallien torseneissa eroja?

                    ps. impulle tullaan vielä pärjäämään ;)

                    Comment


                      #40
                      Noh noh :)
                      Kaverilla muuten ajossa 01a, joka hommattiin aikoinaan saksasta. Mukana tuli Hohenesterin kuitti vaihteistorempasta jossa luki juttuja mm gruppe N romuista. Häkellyttävän hyvin on kestänyt 600nm ajossa, joten varmaan siellä oikeasti on jotain spezial palikkaa sisällä.
                      01A on ylivoimaisen nopea verrattuna 016 01E jotka on kankeita vaihdettavia.

                      Comment


                        #41
                        saahan siitä varmaan hyvän osia vaihtamalla,vakio laatikoita paljon hajonnut lastutetun s2:sen tehoilla.

                        016 laatikon vaihtamisen hitauden, olen joutunut korvaamaan voiman lisäämisellä :)

                        Comment


                        • #42
                          jovain :D:D

                          Sain tuossa iltapäivällä laitettua siitä uudesta laatikosta sen torsenin ja uudet öljyt lootaan, NYT TOIMII ja paremmin vieläpä ku oisin voinu uskookkaan :D

                          Ennen oli karmee välys(ostettaessa jo) voimansiirrossa. Jos vaikka 2 vaihteella kiihytti ja päästi kaasun pois niin oli pakko laittaa kytkin samantien muuten kyllä kolahti jokapaikassa -> nyt no problems :)

                          Eli taisi torsen vetää viimesiään jo aiemmin :)

                          edit: taitaa pikkuhiljaa tulla aika karmee otsikko hirviö tästä aiheesta :D

                          Comment


                          • #43
                            pitää nyt vielä tämänkin kautta onnitella onnistuneesta rempasta :D vaikka johan tätä on hetki puitukin jo puhelimen välityksellä :D varo vain ettet saa kankia siitä vielä mutkalle ;)

                            Comment


                            • #44
                              Alkuperäinen kirjoittaja fokzz Näytä viesti
                              Jep. Uudella anturilla toimii :)


                              edit: Kestipäs audi taas pitkään ehjänä, 6tuntia :) nimimerkillä:ostetaan uus perä x/

                              Eli auto on alkuperäisin NM moottorilla oleva ja 5 vaihteinen laatikko. Mistä tiedän mikä perä siellä majailee ja onko niitä useita vaihtoehtoja mitä siellä voi olla? Käykö s4 perä tuohon?

                              Onko tuo kuinka karmiva homma?
                              Lainataanpas täältä hieman. Eli vaihdot kaasuläpän asentotunnistimen niin vika korjaantui? Kaverilla Audi s2 3B moottorilla ja kierokset heitelehtii miten sattuu tasakaasulla.

                              Comment

                              Working...
                              X