Elikkäs esimerkki tilanne. Kiihdytys kakkos-vaihteella, niin n.4000rpm ja 0,8bar ahtoa, ja lyö pelit täysin poikki.. Tämän jälkeen ei pysty kiihdyttämään enään ollenkaan ahdon puolella, ilmeisesti menee ruisku johonki "vikatilaan". Vasta kun käyttää virrat pois autosta, niin pystyy taas kiihdyttämään.. Mutta pätkäsee taas heti vähänki pidemmässä vedossa..
Seoksista ei ole tietoa.. laajakaista hommattu, mutta ei ole vielä kiinni. Voiko noita vikakoodeja lukea jotenkin vai pystyisikö jopa itse tekemään jonkin sortin lukulaitteen.
Turbon imuletku oli revennyt puolen halkasijan verran halki.. ja ahdin pääsi imemään ilmamäärämittarin ohi, niin silloin anto kiihdyttää vaikka kuinka pitkää vetoa ja tuntu auto muutenkin pirteemmältä.. Sitten kun imuvuoto korjattiin, niin alko taas pätkimään.. outoa..
Seoksista ei ole tietoa.. laajakaista hommattu, mutta ei ole vielä kiinni. Voiko noita vikakoodeja lukea jotenkin vai pystyisikö jopa itse tekemään jonkin sortin lukulaitteen.
Turbon imuletku oli revennyt puolen halkasijan verran halki.. ja ahdin pääsi imemään ilmamäärämittarin ohi, niin silloin anto kiihdyttää vaikka kuinka pitkää vetoa ja tuntu auto muutenkin pirteemmältä.. Sitten kun imuvuoto korjattiin, niin alko taas pätkimään.. outoa..
Comment