Tämä kuva on jo täällä kerran nähty:
Tässä kuvassa näkyy muuten sekin, missä ongelma oli - nimittäin kuvan oikeassa reunassa oleva huohotusventtiilistä lähtevä putki oli umpijäässä juuri sen mutkan kohdalla, jossa se kääntyy moottorin taakse. Kerran aiemmin onnistui näkemään kyseisessä paikassa "räkää", joka nyt olikin sinne jäätynyt juuri sen putkessa olevan "kierukan" eteen.
Homma palasiks, kuumaa vettä ulkopuolelta sulatusta varten, sitten brakleenia kehiin - kun veti kierukan ulos, niin siinä oli ilmeisesti kaikki 12 vuoden karstat jms koska sitä putkea ei ole ennen kertaakaan purettu...
Kaikki puhtaaksi ja taas kasaan eikä paineita ole enää missään. Nyt jää vain arvailla, mitä kautta se öljy sen tukoksen aikana pääsi savun muodossa pakoputkeen - sekä odottaa maanantaita ja 078 103 485F:ää niin... ja pikkusen pahvinpalan vois kai sinne pikkujäähdyttimen eteen myös heittää, kun on nämä kelit, koska muuten on pian koko konehuone huurteessa...
Tässä kuvassa näkyy muuten sekin, missä ongelma oli - nimittäin kuvan oikeassa reunassa oleva huohotusventtiilistä lähtevä putki oli umpijäässä juuri sen mutkan kohdalla, jossa se kääntyy moottorin taakse. Kerran aiemmin onnistui näkemään kyseisessä paikassa "räkää", joka nyt olikin sinne jäätynyt juuri sen putkessa olevan "kierukan" eteen.
Homma palasiks, kuumaa vettä ulkopuolelta sulatusta varten, sitten brakleenia kehiin - kun veti kierukan ulos, niin siinä oli ilmeisesti kaikki 12 vuoden karstat jms koska sitä putkea ei ole ennen kertaakaan purettu...
Kaikki puhtaaksi ja taas kasaan eikä paineita ole enää missään. Nyt jää vain arvailla, mitä kautta se öljy sen tukoksen aikana pääsi savun muodossa pakoputkeen - sekä odottaa maanantaita ja 078 103 485F:ää niin... ja pikkusen pahvinpalan vois kai sinne pikkujäähdyttimen eteen myös heittää, kun on nämä kelit, koska muuten on pian koko konehuone huurteessa...
Comment