Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kansipulttien uudelleen kiristäminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kansipulttien uudelleen kiristäminen

    Eli kannen kiristys epäonnistui, kun työkalu hajosi, kerkesin 2 ensimmäistä vaihettaa kiristää 30nm + 60 nm viimeisessä vaiheessa kerkesin kääntää 4 ekaa pulttia 180astetta (keskimmäiset) ja 5 kohdalla rupes työkalu korkkailemaan, nyt on uusi työkalu hommattu, ja kaikki pultit löysätty, joten tarviikos sinne nyt vaihtaa kaikki kansipultit (venyvää mallia) vai vieläkös raaskii vanhoilla kääntää takaisin kiinni. kone on 2.6l v6:nen

    #2
    Miksi löysäsit ne pultit? Niitä ei kannata löysyttää turhaan, koska nyt ne pitää vaihtaa. Tuskinpa se olisi haitannut mitään vaikka ne kireällä olevat olisi jättänyt paikoilleen.

    Comment


    • #3
      Joskus, joku kertoi kannen uudelleen kiristyksestä vuotoihin liittyen? Antoi ohjeet miten se tehdään, mutta en enää muista miten se tapahtui /koska.:(

      Periaattena oli, että pultteja voi kiristää uudelleen ko ohjeen mukaan.

      Löytyisikö haulla?

      Comment


        #4
        Itse kyllä vaihtaisin vain ne jotka on ollut loppuunkiristetty, ainakin budjetti rempassa. Jos uutta tehdään niin aina erihomma...
        En jatka uskoa että pultti myötää noissa ekoissa vaiheissa, ainakaan pysyvästi.

        Comment


          #5
          Kannattaa uusia loppuun kiristetyt. On muuten hienoa onkia katkenneita pultteja lohkosta...

          Comment


            #6
            AAH:n öljyvuotoihin oli "virallinen" ohje, jossa testattiin kiristykö tietyllä momentilla ja jos kiristy, niin löysättiin ja vedettiin uudestaan kaikki kiinni.
            Tokihan se ei paljoa auttanut jos se kannentiivisteen öljykanavan tiiviste oli pettänyt...

            Comment

            Working...
            X