Eli kannen kiristys epäonnistui, kun työkalu hajosi, kerkesin 2 ensimmäistä vaihettaa kiristää 30nm + 60 nm viimeisessä vaiheessa kerkesin kääntää 4 ekaa pulttia 180astetta (keskimmäiset) ja 5 kohdalla rupes työkalu korkkailemaan, nyt on uusi työkalu hommattu, ja kaikki pultit löysätty, joten tarviikos sinne nyt vaihtaa kaikki kansipultit (venyvää mallia) vai vieläkös raaskii vanhoilla kääntää takaisin kiinni. kone on 2.6l v6:nen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kansipulttien uudelleen kiristäminen
Collapse
X
-
Joskus, joku kertoi kannen uudelleen kiristyksestä vuotoihin liittyen? Antoi ohjeet miten se tehdään, mutta en enää muista miten se tapahtui /koska.:(
Periaattena oli, että pultteja voi kiristää uudelleen ko ohjeen mukaan.
Löytyisikö haulla?
Comment
-
Itse kyllä vaihtaisin vain ne jotka on ollut loppuunkiristetty, ainakin budjetti rempassa. Jos uutta tehdään niin aina erihomma...
En jatka uskoa että pultti myötää noissa ekoissa vaiheissa, ainakaan pysyvästi.
Comment
Comment