Terve!
2,7bt-koneella oleva A6 olisi kiikarissa ja autoliikkeestäkin on ihan hyvä tarjous, mutta auto on automaattilaatikolla ja itse olin manuaalia ajatellut. Kysynkin nyt, että mitä käytännön eroja virityksen suhteen tulee näillä kahdella vaihtoehdolla?
Olen kyllä lukenut 2,7bt-ketjun läpikotaisin ja muistelisin, että automaatin kanssa väännön joutuu rajoittamaan 500Nm sekä loota pitää myös ohjelmoida uusiksi? Nyt kiinnostaisi tietää,että paljonko manuaalilaatikko kestää vääntöä? Lähinnä tarkoitus olisi ainakin alkuun vain lastuttaa kone, jolla käsittääkseni päästään noin 300hv lukemiin. Nälkä todennäköisesti kasvaa syödessä, joten haluaisin vain varmistua, että tuleva projektiaihio olisi tekniikkansa suhteen sopiva =)
PS. foorumia on kyllä luettu ahkerasti jo pitkään, vaikka rekisteröidyinkin vasta nyt =)
2,7bt-koneella oleva A6 olisi kiikarissa ja autoliikkeestäkin on ihan hyvä tarjous, mutta auto on automaattilaatikolla ja itse olin manuaalia ajatellut. Kysynkin nyt, että mitä käytännön eroja virityksen suhteen tulee näillä kahdella vaihtoehdolla?
Olen kyllä lukenut 2,7bt-ketjun läpikotaisin ja muistelisin, että automaatin kanssa väännön joutuu rajoittamaan 500Nm sekä loota pitää myös ohjelmoida uusiksi? Nyt kiinnostaisi tietää,että paljonko manuaalilaatikko kestää vääntöä? Lähinnä tarkoitus olisi ainakin alkuun vain lastuttaa kone, jolla käsittääkseni päästään noin 300hv lukemiin. Nälkä todennäköisesti kasvaa syödessä, joten haluaisin vain varmistua, että tuleva projektiaihio olisi tekniikkansa suhteen sopiva =)
PS. foorumia on kyllä luettu ahkerasti jo pitkään, vaikka rekisteröidyinkin vasta nyt =)
Comment