Tässä taannoin ihmettelin urssin moottorin rallatusta, mutta nyt syyn löydyttyä ajattelin että ehkäpä tämä on oman topikin arvoinen (?)
Vika siis ei ollut hydraulipumpussa, niinkuin luulin, vaan siinä viskotuulettimen takana asuvassa taittopyörän laakerissa. Pitää sellaista rallatusta, että kääntää tuollainen vanhempikin auto ihmisten päät (vaikkei ole edes auto pesty ihan äskettäin)
Onko jollain bentleyn (tai peräti omakohtaisia) ohjeita, millä tuon käikäleen saa irti siitä moottorin kyljessä olevasta tellingistä, siis sama tellinki, mihin on pultattu kylmästöinnin kompura kiinni. Avainvälin 27 kiintoavain ja leka alkaa tuntua melko hurjalta työkalulta tuon irrottamiseen. (sen kokoinen mutteri tuon akselissa kuitenkin on)
Sain Tepolta tänään jo luovutetun elimen tuohon vaivaan (kiinni luovuttajan vastaavassa tellingissä) mutta eihän se irtoa siitäkään, vaikka huomattavasti parempaa tilaa, kun käikäle on kiinni ruustukissa, eikä tuolla urssin "tilavassa" konehuoneessa.
prkl, vienkö Mietoisiin suosiolla? No ainakin tässä purkuhommassa on tullut todettua hydraulipumppu ja laturi ehjäksi.
Tämän viskokytkimen kokoonpanon suunnitellut audin inssi on varmaan syönyt jotain pieniä sieniä, tai sitten muuten perverssi veitikka...
Vika siis ei ollut hydraulipumpussa, niinkuin luulin, vaan siinä viskotuulettimen takana asuvassa taittopyörän laakerissa. Pitää sellaista rallatusta, että kääntää tuollainen vanhempikin auto ihmisten päät (vaikkei ole edes auto pesty ihan äskettäin)
Onko jollain bentleyn (tai peräti omakohtaisia) ohjeita, millä tuon käikäleen saa irti siitä moottorin kyljessä olevasta tellingistä, siis sama tellinki, mihin on pultattu kylmästöinnin kompura kiinni. Avainvälin 27 kiintoavain ja leka alkaa tuntua melko hurjalta työkalulta tuon irrottamiseen. (sen kokoinen mutteri tuon akselissa kuitenkin on)
Sain Tepolta tänään jo luovutetun elimen tuohon vaivaan (kiinni luovuttajan vastaavassa tellingissä) mutta eihän se irtoa siitäkään, vaikka huomattavasti parempaa tilaa, kun käikäle on kiinni ruustukissa, eikä tuolla urssin "tilavassa" konehuoneessa.
prkl, vienkö Mietoisiin suosiolla? No ainakin tässä purkuhommassa on tullut todettua hydraulipumppu ja laturi ehjäksi.
Tämän viskokytkimen kokoonpanon suunnitellut audin inssi on varmaan syönyt jotain pieniä sieniä, tai sitten muuten perverssi veitikka...
Comment