Nyt olisi harvinaislaatusen perusteellinen "ongelma". Eli hommasin tässä ensimmäisen audini, ja samalla ensimmäisen rivimoottorillisen auton, niin tuo rivimoottorin perusmekaniikkakin tuottaa ongelmia... vielä kun tähän minulle osittain tuntemattomaan konseptiin lisätään turbo, niin ruvetaan olemaan aika lähtöruudussa.
Eli Auto on vag:n 1.8t:llä varustettu a3:n ja jos jollain riittäisi kärsivällisyyttä opettaa hukassa olevaa että pääsisi edes alkuun rivimoottoreiden ja turbojen kiehtovaan maailmaan. Irrottelin tässä yhtenä päivänä muovikatteita ja ja yritin päästä jyvälle rakenteesta.
Ahdas konetila tarjosi tosin erittäin huonon näkyvyyden koneen taakse, jossa kaiken järjen mukaan turbo ja imuputkiston alkupää pitäisi olla, lisäksi en keksinyt millään että missä välissä audin alkuperäinen bypassi on, kun en oikein tiedä edes että minkälainen osa se on, kun tietotaito rajoittuu lähinnä varuste dumppeihin... jos joku siis viitsisi korjata mahdolliset asiavirheet ja auttaa etsinnöissä eteenpäin niin sitten kun koneelle tarvitsisi jotain tehdäkin niin ei menisi sormi suuhun... Kiitos jo etukäteen
Eli Auto on vag:n 1.8t:llä varustettu a3:n ja jos jollain riittäisi kärsivällisyyttä opettaa hukassa olevaa että pääsisi edes alkuun rivimoottoreiden ja turbojen kiehtovaan maailmaan. Irrottelin tässä yhtenä päivänä muovikatteita ja ja yritin päästä jyvälle rakenteesta.
Ahdas konetila tarjosi tosin erittäin huonon näkyvyyden koneen taakse, jossa kaiken järjen mukaan turbo ja imuputkiston alkupää pitäisi olla, lisäksi en keksinyt millään että missä välissä audin alkuperäinen bypassi on, kun en oikein tiedä edes että minkälainen osa se on, kun tietotaito rajoittuu lähinnä varuste dumppeihin... jos joku siis viitsisi korjata mahdolliset asiavirheet ja auttaa etsinnöissä eteenpäin niin sitten kun koneelle tarvitsisi jotain tehdäkin niin ei menisi sormi suuhun... Kiitos jo etukäteen
Comment