Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 80 1,8s ajotukset

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 80 1,8s ajotukset

    Eli meni nokkahihnan vaihdon yhteydessä ajotukset sekaisin. Nyt sain ohjeet ajoitusten takaisin saamiseen ja ne laitoin ja sitä kokeilin, niin ei käynnity, vain kone pyörii ja välillä kone suhauttaa kaasarista kaasuja takasin. Mistä se johtuu nyt sitten? Miten ton nyt sais taas ehjäks? Ois tosi kiire saaha kuntoon! Apua kaivataan!
    Viimeksi muokannut Wihis; 4.7.2008, 13:06.

    #2
    Mahtoko mennä vähän muutkin ajoitukset sekasin ja nyt on venttiilit väännetty startilla?

    Comment


    • #3
      Kuinkahan monta pykälää oli pielessä?

      Comment


      • #4
        Se nokan ajoitusmerkki on vanhemmissa peltisuojaisissa hiukan epäselvä, voi mennä hampaalla pieleen.

        Comment


          #5
          Vanhoissa vitoskoneissa se nokkapyörän merkki on kieltämättä melko sekava ainakin ensimmäisiä kertoja tehtäessä. Yhden hampaan siirto siirtä tosin melko selvästi ohi merkin, joten kyllä sen huomaa meneekö kohdalleen vai ei.
          Viimeksi muokannut jasso; 6.7.2008, 14:51.

          Comment


          • #6
            toi on ihan nelos kone ja muovi koppanen ja sekavat noi ajotus merkit mun mielestä on. Autodatasta katsoin ajoitus merkit kohdalleen ja sen jälkeen olen startata koittanut, että en usko että venttiilejä ainakaan startilla olen vääntänyt. Tyhmä juttu kun kaks miestä tekee samaa hommaa ni käy tällästä. Ei ne venttiilit varmaan käsipelilläkään vinoon mene? Se kun kaveri työräytti käsin sitä konetta aika paljon? Täyty varmaan mennä hakee motonetista puristuspaine mittari.

            Comment


              #7
              Pitäisi aina pyörittää käsin kierros-pari ja tarkastaa jako vielä uudelleen ennen starttia.

              Comment


                #8
                Eikös nämä 8v-koneet ole vapaasti pyöriviä? Venttiilit ammemallisen palotilan pohjalla suorassa kulmassa kansitasoon nähden. Eli ei törmäysriskiä ainakaan vakionokalla.

                Comment


                  #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja jipitkan Näytä viesti
                  Eikös nämä 8v-koneet ole vapaasti pyöriviä? Venttiilit ammemallisen palotilan pohjalla suorassa kulmassa kansitasoon nähden. Eli ei törmäysriskiä ainakaan vakionokalla.
                  eikös 1.6 ole vapaastipyörivä, mutta 1.8 pidempi isku, joten venttiilit menee mutkalle jos hihna sippaa???

                  Comment

                  Working...
                  X