Eli meni nokkahihnan vaihdon yhteydessä ajotukset sekaisin. Nyt sain ohjeet ajoitusten takaisin saamiseen ja ne laitoin ja sitä kokeilin, niin ei käynnity, vain kone pyörii ja välillä kone suhauttaa kaasarista kaasuja takasin. Mistä se johtuu nyt sitten? Miten ton nyt sais taas ehjäks? Ois tosi kiire saaha kuntoon! Apua kaivataan!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 80 1,8s ajotukset
Collapse
X
-
-
toi on ihan nelos kone ja muovi koppanen ja sekavat noi ajotus merkit mun mielestä on. Autodatasta katsoin ajoitus merkit kohdalleen ja sen jälkeen olen startata koittanut, että en usko että venttiilejä ainakaan startilla olen vääntänyt. Tyhmä juttu kun kaks miestä tekee samaa hommaa ni käy tällästä. Ei ne venttiilit varmaan käsipelilläkään vinoon mene? Se kun kaveri työräytti käsin sitä konetta aika paljon? Täyty varmaan mennä hakee motonetista puristuspaine mittari.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jipitkan Näytä viestiEikös nämä 8v-koneet ole vapaasti pyöriviä? Venttiilit ammemallisen palotilan pohjalla suorassa kulmassa kansitasoon nähden. Eli ei törmäysriskiä ainakaan vakionokalla.
Comment
Comment