Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

turbon sytytystulppa tuhoutui

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • turbon sytytystulppa tuhoutui

    Selvisi syy siihen nopeuskokeilun jälkeiseen käyntiongelmaan. Meinasi ruveta vähän "rötäämään" kun ahdot kiipesi yli 0,5 barin..On vissiin tuo tulpan kärkiväli hieman turhan suuri! Kävin jo hakemassa uuden puolan ja sytytysvahvistimen kun ajattelin heti että jompikumpi niistä on varmaan porsinut, mutta ei tällä kertaa.

    Nyt vaan sitten selvittämään että mistä tuo johtuu. Eikös se ole niin, että jos sylinteriin pääsee öljyä, niin se nakuttaa herkemmin? Tuo tulppa(sylinteri nro.4) oli hieman öljyisempi kuin muut. Puristukset mittailin(1. 12,8 2. 13,7 3. 12,5 4. 13,1 bar), ja tuollaiset tulokset tuli lämpimänä ilman mitään öljyn lisäystä sylintereihin. Eikös nuo liene aivan kohdillaan vaikka pientä hajontaa onkin? Mistäs se muuten olikaan oire, kun tulpan siihen metalliosan ja eristeen liitoskohtaan tulee ikäänkuin ruosteenväristä likaa/rantu?Edit: kyseessä koronatahra, ei mitään hätää..

    Kait se olisi se venttiilinvarsien kumien uusinta tehtävä. Tarvisi vaan saada kakkosauto hitsailtua katsastuskuntoon että saisi tuon ongelmalapsen pukeille..
    Attached Files
    Viimeksi muokannut miolta; 1.7.2008, 17:42.
Working...
X