Auto on Audi 100 -93 2.6 (abc)
Tuli tuossa moniurahihna vaihdettua ja samalla kokeilin ohjaustehostimenpumpun väljyyksiä.
Ylös - alas suuntaista väljyyttä oli aika lailla. Taitaaa olla pumpun laakerit väljät.
Pumpun akselin suuntaista väljyyttä oli myös aika paljon. Pumppu ei vuoda ainakaan silmin nähtävästi öljyä ja öljyn pinta ei laskeennu. Rattia käännellessä tuntui kuin pientä ääntä pitäisi pumppu, tai sitten ratti rahisee koelaudan muovia vasten. Pitää tutkailla asia.
Kannattaako tuo pumppu vaihtaa/korjata ennen ku se särkyy kokonaan vai voiko huoletta ajaa pumpun loppuun?
Onnistuuko vaihtaa tehostajanpumppuun laakerit vai pitääkö koko pumppu uusia? Mistä kannattaa uusi pumppu ostaa ja onkohan se kallis?
Tuli tuossa moniurahihna vaihdettua ja samalla kokeilin ohjaustehostimenpumpun väljyyksiä.
Ylös - alas suuntaista väljyyttä oli aika lailla. Taitaaa olla pumpun laakerit väljät.
Pumpun akselin suuntaista väljyyttä oli myös aika paljon. Pumppu ei vuoda ainakaan silmin nähtävästi öljyä ja öljyn pinta ei laskeennu. Rattia käännellessä tuntui kuin pientä ääntä pitäisi pumppu, tai sitten ratti rahisee koelaudan muovia vasten. Pitää tutkailla asia.
Kannattaako tuo pumppu vaihtaa/korjata ennen ku se särkyy kokonaan vai voiko huoletta ajaa pumpun loppuun?
Onnistuuko vaihtaa tehostajanpumppuun laakerit vai pitääkö koko pumppu uusia? Mistä kannattaa uusi pumppu ostaa ja onkohan se kallis?
Comment