Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audin 5,2 v10

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Pumppuja on Ramin mainitsemaan hintaan hyllyssä

    Comment


    • #92
      Mitenkäs jos tällästä pataa alkais ahtamaan niin onko mitään muuta mahdollisuutta kun alkaa tinkimään alaväännöstä ja lähteä tiputtamaan ruttua, vai voisiko tätä ahtaa maltillisesti (esim maks 1 bar??) esim tolla uudella e85 pirtubensalla? Onkos ahtamiseen jotain muuta estettä korkeilla puristuksilla kuin nakutus?

      Comment


        #93
        Periaatteessa vapaahengitteisen jälkiahtaminen ei ole temppu eikä mikään, kun käyttää oikein mitoitettua ahdinta hyvällä välijäähdyttimellä. FSI-koneissa on kuitenkin puristus vielä jonkin verran korkeampi ja niiden jälkiahtamisesta ei taatusti ole kellään mitää kokemusta.

        Yritä nyt saada se edes käymään =)

        Comment


          #94
          Kyllähän tuo alkoholi antaa vähän parempaa nakutuksensietokykyä.

          Comment


            #95
            Onkos ahtamiseen jotain muuta estettä korkeilla puristuksilla kuin nakutus?
            Eipä ole. E85 kestää enemmänkin kuin "vähän enemmän" nakutusta, näin olen antanut itseni ymmärtää.

            Comment


              #96
              Mites tämä projekti on edennyt. Mielenkiinnosta utelen..

              Comment


              • #97
                Kone on paikallaan ja läppärunkoja odottelen, olis pitäny saada ne jo kuukausi aikaa muttei ole näkynyt. Sen jälkeen pitäis imusarja tehdä ja suuttimet hankkia ja sitten vielä ruisku.

                Comment


                • #98
                  Projekti kertomus voisi olla paikallaan?

                  Comment


                  • #99
                    Kuvat kanssa kiinnostaisi.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Antti Salminen Näytä viesti
                      Mitenkäs jos tällästä pataa alkais ahtamaan niin onko mitään muuta mahdollisuutta kun alkaa tinkimään alaväännöstä ja lähteä tiputtamaan ruttua, vai voisiko tätä ahtaa maltillisesti (esim maks 1 bar??) esim tolla uudella e85 pirtubensalla? Onkos ahtamiseen jotain muuta estettä korkeilla puristuksilla kuin nakutus?
                      On noita aika korkeapuristeisiakin ahtaneet. 12:1 puristeisesta Type-R on esimerkiksi otettu ahtamalla jonkun verran lisää jne.

                      Comment


                      • Mitäs katsastusmies sanoo tuommosesta kun tulee itetehty imusarja? Minä ehkä koittas ensin leimata orkkis sarjalla ja vaikka toisella konepellillä tuon ja sitten taiteilis uuden imusarjan siihen.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Silizium Näytä viesti
                          Mitäs katsastusmies sanoo tuommosesta kun tulee itetehty imusarja? Minä ehkä koittas ensin leimata orkkis sarjalla ja vaikka toisella konepellillä tuon ja sitten taiteilis uuden imusarjan siihen.
                          Jos auto kuitenkin muutostetaan omavalmistekoneella, niin onko sillä imusarjalla nin väliä. Aikaahan se tietysti vie, mutta jos ei käytä orkkis suuttimia niin joutuu tekemään paikat niille aftermarket suuttimille. FSI koneessa kun on suuttimet kannessa.

                          Comment


                          • Mihis tää pelle peloton projekti oikein on päättynyt..

                            Comment


                            • Tänne.

                              Comment

                              Working...
                              X