Käykö 80 audiin (vm -89, 1,8S, bensa, kaasarikone) vaihtokoneeksi 1-pisteruiskukone? (myös 1.8, vm ~ kai -90)
Roi-osassa sanovat että pitäis onnistua heittämällä...
Ruiskutekniikkaa ei ole jäljellä uudessa koneessa, pelkkä moottori.
Enkä jaksais ettiä ruiskutekniikkaa.
Ajattelin siirtää kaasarin (just kunnostettu) moiseen myllyyn (kannessa sama osanumero molemmissa koneissa) ja vaihtaa kaasarikoneesta imu- ja pakosarjat.
Öljynputsarissa näkyy olevan eroa: ruiskukoneessa on putsarin "jaluksessa" kaksi anturia ja kaasarikoneessa yksi. Oisko neuvoja kytkennän järkevästi tekemiseksi?
Eli onko joku tehnyt -> varoitukset ja huomiot
tai jos on jättänyt tekemättä tai jäänyt kesken, niin miks?
Joo muoks:
Aattelin ilmottaa vielä, että haeskelin asiaan littyvää jo aiemmista tarinoista ennen kysymystä...
konehan istuu paikoilleen noinniinku fyysisesti, mutta tuo öljynsuodatin: vanhassa on vinossa taaksepäin ja uudessa suorassa suhteessa koneeseen; että mittei minä sille teen?
a) kytkenkö vanhan anturin uuteen ja kumpaan vai onko niillä joku eri merkitys?
-vaihtokone on ollut ilmeisimmin katalysaattorillisessa, oisko tuo toinen anturi sitten joku yläpinnan "valvoja"?
b) vai pystyykö vaihtamaan vanhan öljynputsarin kiinnikkeen tuohon uuteen?
Roi-osassa sanovat että pitäis onnistua heittämällä...
Ruiskutekniikkaa ei ole jäljellä uudessa koneessa, pelkkä moottori.
Enkä jaksais ettiä ruiskutekniikkaa.
Ajattelin siirtää kaasarin (just kunnostettu) moiseen myllyyn (kannessa sama osanumero molemmissa koneissa) ja vaihtaa kaasarikoneesta imu- ja pakosarjat.
Öljynputsarissa näkyy olevan eroa: ruiskukoneessa on putsarin "jaluksessa" kaksi anturia ja kaasarikoneessa yksi. Oisko neuvoja kytkennän järkevästi tekemiseksi?
Eli onko joku tehnyt -> varoitukset ja huomiot
tai jos on jättänyt tekemättä tai jäänyt kesken, niin miks?
Joo muoks:
Aattelin ilmottaa vielä, että haeskelin asiaan littyvää jo aiemmista tarinoista ennen kysymystä...
konehan istuu paikoilleen noinniinku fyysisesti, mutta tuo öljynsuodatin: vanhassa on vinossa taaksepäin ja uudessa suorassa suhteessa koneeseen; että mittei minä sille teen?
a) kytkenkö vanhan anturin uuteen ja kumpaan vai onko niillä joku eri merkitys?
-vaihtokone on ollut ilmeisimmin katalysaattorillisessa, oisko tuo toinen anturi sitten joku yläpinnan "valvoja"?
b) vai pystyykö vaihtamaan vanhan öljynputsarin kiinnikkeen tuohon uuteen?
Comment